Performancing Metrics

سرعت دانلود اینترنت روستاهای آمریکا چند است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 347863
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 23:15
پروژه اینترنت پرسرعت برای روستاهای آمریکا با هزینه 2.15 میلیارددلار باهدف دسترسی به اینترنت نامحدود با سرعت دانلود حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه روز چهارشنبه گذشته در کمیسیون ارتباطات فدرال مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش اتاق خبر، کمیسیون ارتباطات فدرال پروژه 2 میلیارد دلاری توسعه اینترنت نامحدود با سرعت حداقل یک گیگابیت برای روستاهای آمریکا را تصویب کرد. روز چهارشنبه گذشته در کمیسیون ارتباطات فدرالپروژه اینترنت پرسرعت برای روستاهای آمریکا با هزینه 2.15 میلیارددلار باهدف دسترسی به اینترنت نامحدود با سرعت دانلود حداقل 1 گیگابیت بر ثانیه مورد تصویب قرار گرفت.

 
طبق این مصوبه قرار شد سالانه 215 میلیون دلار به مدت 10 سال برای پروژه مذکور هزینه شده و به سرویس‌دهندگان اینترنتی آمریکایی که خدمات اینترنت گیگابیتی به روستاییان عرضه می‌کنند، بودجه داده شود.
 
سرعت اینترنت روستاهای آمریکا چند است؟


قرار است مزایده بین اپراتورهای اینترنتی که بتوانند سرعت بالاتر، Latency کمتر و خدمات بهتر را تضمین دهند، برگزارشده و اپراتورها باید حداقل 150 گیگ دیتا به‌صورت ماهانه به هر کاربر بدهند. البته در فاز اول سرعت 25 مگابیت بر ثانیه باید تضمین شود و در سال بعد سرعت دانلود 1 گیگابیت از سوی اپراتورها تضمین شود تا برنده نهایی مزایده مشخص شود.

اما 2.15 میلیارد دلار از روی قبض مالکان تلفن ثابت شهری با عنوان هزینه اینترنت روستایی اخذشده و برای روستاها هزینه می‌شود.

 
 
باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید