Performancing Metrics

انتظار قهرمانی از ایتالیا کم است؟ چه بهتر! | اتاق خبر
کد خبر: 347980
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 07:07
بوفون:
دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی ایتالیا می‌گوید اینکه انتظار قهرمانی از ایتالیا کم است اهمیتی ندارد و چه بسا برای ایتالیا خوب باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت های یورو 2016 در حالی 10 روز دیگر در فرانسه آغاز می‌شود که کمتر کسی روی قهرمانی ایتالیا نظر دارد. این تیم در دوره قبلی نایب قهرمان این رقابت ها شد ولی در چند سال گذشته با افت روبرو شده و خیلی ها معتقدند آنها نمی‌توانند در یورو حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. جان لوئیجی بوفون دروازه‌بان ایتالیا نظر دیگری دارد و می‌گوید اینکه از ایتالیا انتظار زیادی برای قهرمانی نیست فشارها را از روی این تیم بر می دارد و به سود این تیم است.

بوفون درباره این موضوع گفت: ما مسئولیت بزرگی به عنوان نمایندگی از کشورمان داریم، کشوری که شور و اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد و با آن حتی زندگی می‌کند. اکنون ما در بهترین دوران خودمان قرار نداریم، ولی وقتی کسی از شما انتظاری ندارد، شما می‌توانید بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کردید موفق شوید و مردم را شگفت زده کنید. جام جهانی بزرگترین رویای هر بازیکنی است، مشخصاً بالای سر بردن جام جهانی در برلین، هیچ موفقیتی با آن قابل مقایسه نیست ولی باید تاکید کنم یورو هم برای ما اهمیت زیادی دارد ولی در سطح فوتبال حرفه‌ای، هیچ موفقیتی با فتح جام جهانی قابل مقایسه نیست.

او در ادامه گفت: ایتالیا همیشه برای کسب افتخار و قهرمانی تلاش می‌کند و اینکه ما را جزو مدعیان نمی‌دانند تنها فشار را از روی تیم بر می‌دارد و اتفاق خیلی خوبی است. چه بسا این باعث شود تا بتوانیم در ادامه در رقابت‌های یورو عملکرد بهتری داشته باشیم. در حال حاضر اهمیتی ندارد که شما را جزو مدعیان نمی‌دانند بلکه با کسب چند نتیجه خوب شما به مدعی در یورو تبدیل می‌شوید. ما دوره قبل نیز نایب قهرمان شدیم در حالی که کسی تصور نمی‌کرد بتوانیم به دیدار نهایی برسیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید