Performancing Metrics

گلکسی نوت 5 به عنوان محبوب ترین موبایل از دید مشتریان آمریکایی انتخاب شد | اتاق خبر
کد خبر: 348163
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 23:57
در ایالات متحده، هرساله نظرسنجی جالبی به نام «شاخص رضایت مصرف کنندگان آمریکایی» (ACSI) انجام شده و از مشتریان پرسیده می شود که به کدام اسمارت فون، بیشتر از سایر موبایل ها علاقه دارند.

اتاق خبر - بنابر آخرین نظرسنجی صورت گرفته، فبلت گلکسی نوت 5 سامسونگ توانست با دریافت امتیاز 86 از 100، به عنوان محبوب ترین موبایل آمریکا انتخاب شود.

برخلاف آنچه تصور می شد، یکی از آیفون های کمپانی اپل به عنوان محبوب ترین اسمارت فون آمریکا انتخاب نشده و این جایگاه، در اختیار موبایلی اندرویدی است. اما در عوض، آیفون 6 اس پلاس و 6 اس به ترتیب با کسب نمرات 85 و 83، جایگاه دوم و چهارم این نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند. جالب اینجاست که دو موبایل دیگر سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 6 اج با کسب امتیاز 84، مشترکاً در رده سوم محبوبیت از دید مخاطبان قرار گرفته اند.

همان طور که کاملا از لیست موبایل ها مشخص است، این نظرسنجی پیش از عرضه سری جدید پرچمداران کمپانی های مختلف انجام شده و نام موبایل هایی چون گلکسی اس 7 و اس 7 اج، جی 5 ال جی، HTC 10 و دیگر همتایان آنها در لیست به چشم نمی خورد.

باید توجه داشت که سامسونگ آنطورها که باید و شاید، دل مخاطبان آمریکایی را نبرده است و در نظرسنجی دیگری که با محوریت «قابل اطمینان ترین تولیدکننده موبایل» صورت گرفته، کره ای ها با کسب امتیاز 80 در رده دوم و بعد از اپل با امتیاز 81 قرار گرفته اند. بد نیست بدانید که جایگاه سوم این لیست هم به موتورولا با امتیاز 77 اختصاص دارد.

در هر صورت، آمار جدید ACSI نشان می دهد که سامسونگ و اپل رقابتی جدی در خاک ایالات متحده دارند و از هیچ تلاشی برای جلب توجه هرچه بیشتر مخاطبان دریغ نخواهند کرد.

دیجیاتو

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید