Performancing Metrics

در فینال لیگ قهرمانان برای اولین بار در زمین فوتبال گریه کردم | اتاق خبر
کد خبر: 348315
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395 - 01:18
په‌په:
په‌په از دلیل گریه خود هنگام ضربات پنالتی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید سخن به میان آورد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید و اتلتیکومادرید در فینال لیگ قهرمانان به تساوی یک بر یک رضایت دادند ولی این سفیدهای شهر مادرید بودند که در ضربات پنالتی توانستند با نتیجه 5 بر 3 اتلتیکومادرید را شکست دهند و برای یازدهمین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به خود اختصاص دهند

په‌په مدافع خشن رئال مادرید بعد از قهرمانی رئال در ضربات طوری احساساتی شد که هیچکس انتظار آن را نداشت. او بعد از گذشت چند روز از فینال لیگ قهرمانان اروپا، درباره دلیل گریه های خود گفت: خیلی سخت است بتوانم توضیح بدهم. وقتی لوکاس واسکس جوان به آن راحتی در فینال گلزنی کرد و توانست ضربه خود را وارد دروازه کند، احساساتی شدم و شروع به گریه کردم. وقتی راموس به ما گفت قرار است جلوی هواداران‌مان جشن قهرمانی بگیرم، احساساتی شدم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. وقتی نوبت ما می شد تا ضربه پنالتی بزنیم، گریه‌ام می گرفت و نمی توانستم خودم را کنترل کنم. خوشبختانه به آنچه می خواستیم رسیدیم.

او ادامه داد: خانواده و همسرم هم صحبت کردم واقعا نمی دانم دلیل گریه‌هایم چه بود. این اولین بار بود که در زمین مسابقه گریه می کردم و در واقع حسی بود که خودم در آن نقش نداشتم. در مادرید همه می خواستند پنالتی بزنند و در این برد نقش داشته باشند. من هم دوست داشتم پنالتی بزنم و اگر لازم بود، بعد از رونالدو نوبت من بود که پنالتی بزنم و قصد داشتم با تمام توان به تیمم کمک کنم.

په‌په پرتغالی یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و امیدوار است بیش از اینها در این تیم بماند. این مدافع 33 ساله درباره حضور در رئال مادرید گفت: امیدوارم فصل بعد آخرین فصلی نباشد که در رئال مادرید باشم. باید مدام تمرین کنم و به بهتر شدن و پیشرفت فکر کنم تا بتوانم بیشتر از اینها در رئال بمانم. دوست دارم چند سال دیگر در رئال بمانم. مادرید همیشه اولین انتخاب من است و اگر باشگاه نخواهد در این تیم بمانم، آن وقت رئال را ترک خواهم کرد.

په‌په یکی از مدافعان تیم ملی پرتغال است و باید چندی دیگر در رقابت های جام ملت های اروپا در فرانسه به میدان برود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید