Performancing Metrics

تحقیق ارتش آمریکا در باره مرگ 9 نظامی در سیلاب پایگاه تگزاس | اتاق خبر
کد خبر: 348459
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 02:37
اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز شنبه گفت که ارتش این کشور تحقیق در باره کشته شدن 9 نظامی را در پی گرفتار شدن در سیلاب ناگهانی در هنگام برگزاری تمرین آموزشی در تگزاس، شروع کرده است.

اتاق خبر - به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، امداداگران روز جمعه اجساد 4 تن از این نظامیان را یک روز پس از آنکه خودروی حامل آنان در یک رودخانه طغیان کرده براثر بارش باران در پایگاه نظامی فورت هود تگزاس واژگون شد، یافتند.
کارتر پس از یک اجلاس امنیتی درسنگاپور گفت: اکنون می دانیم که 9 نظامی در یک حادثه آموزشی در پایگاه فورت هود جان باخته اند و بر اساس گزارش های اولیه یک نفربر در یک مسیل، واژگون شده است.
اجساد 5 قربانی دیگر این حادثه نیز روز پنجشنبه پیدا شد. کریستوفر هاگ رئیس روابط عمومی پایگاه نظامی فورت هود به فرانس پرس گفت: این نظامیان سرگرم اجرای یک ماموریت آموزشی در این پایگاه بودند که خودروی سبک آنها دچار سیلاب ناگهانی شد.
به گفته سرلشگر جان اوبرتی، 3 نظامی نیز به علت اقدام سریع برخی دیگر از نظامیانی که در این مانور شرکت داشتند، نجات داده شده اند که حال آنها پایدار است.
تگزاس از جمله مناطق اطراف پایگاه فورت هود که خودروی تاکتیکی سبک حامل نظامیان واژگون شد، از چند روز پیش شاهد توفان شدید بود.
پایگاه بزرگ نظامی فورت هود ارتش آمریکا به مساحت 87 هزار هکتار، که حدود 41 هزار نظامی در آن مستقر هستند، در فاصله 320 کیلومتری شمال غربی شهر هوستون قرار دارد.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید