Performancing Metrics

در نقشه آمریکایی ها بازی نکنیم | اتاق خبر
کد خبر: 348581
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 14:39
روزنامه رسالت در شماره یکشنبه 16 خرداد، در گزارشی سخنان مقام معظم رهبری را مورد ارزیابی قرار داد و نوشت: دشمنی ایالات متحده آمریکا با ملت و نظام ایران یک دشمنی علنی، همه جانبه و بنیادین است.

اتاق خبر - در چنین شرایطی اساسا اعتماد به دشمن قسم خورده ایران اسلامی نه تنها معنا و مفهومی ندارد، بلکه نماد و نشانه ای از جهل و خیانت محسوب می شود.

این روزنامه عنوان هر کس به آمریکا اعتماد کند، سیلی می خورد، به تیتر نخست اختصاص داد و آورد: حضرت آیت الله خامنه ای در نوعی جمع بندی از این قسمت سخنان شان تأکید کردند: هر فرد و هر جریانی که برای اسلام و به نام اسلام کار می کند، اگر به آمریکا اعتماد کند، دچار خطای بزرگ شده و سیلی آن را خواهد خورد.ایشان خاطرنشان کردند: در همین سال های اخیر نیز برخی جریان های اسلامی منطقه به اسم «عقل سیاسی» و «تاکتیک» با آمریکایی ها همکاری کردند، اما اکنون چوب اعتماد به شیطان بزرگ را می خورند.
روزنامه رسالت با انتشار عنوان ایران آماده مقابله قاطع با تهدید نظامی آمریکاست، نوشت: سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه آماده مقابله قاطعانه با تهدید نظامی آمریکا هستیم، گفت: نیروهای مسلح ما هرگز در پی جنگ نیستند اما لحظه ای از تجهیز و آمادگی دفاعی خود غفلت نمی کنند.به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در واکنش به اظهارات اخیر یک مقام آمریکایی نامز انتخابات ریاست جمهوری این کشور مبنی بر اینکه «آمریک در صورت لزوم علیه ایران اقدام نظامی خواهد کرد» افزود: هر چند سخن گفتن از روی میز بودن همه گزینه های علیه ایران در روزگار امروز ایالات متحده، یک شوی تیلیغاتی است اما ایران اسلامی مهیای مقابله قاطعانه و سخت با هر گزینه آمریکایی است.
دشمنان آرزوی فاصله قوا و رهبری را به گور می برند، دیگر عنوان این روزنامه است، در تشریح این مطلب می خوانیم: روحانی رییس جمهوری گفت: دشمنان آرزوی فاصله قوا و رهبری را به گور می برند. به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی پنج شنبه در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) که در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یادگار امام خمینی (ره) است.
روزنامه رسالت با درج عنوان لازم باشد از اقدام نظامی علیه ایران استفاده می کنیم، به نقل از کلینتون نامزد ریاست جمهوری امریکا، آورد: جهان باید درک کند که آمریکا در صورتی که لازم باشد از جمله با اقدام نظامی، قاطعانه تلاش خواهد کرد تا ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای بازدارد! هیلاری کلینتون در ایالت کالیفرنیا گفت: من به عنوان نامزد ریاست جمهوری هیچ چیز را به اندازه امنیت ملی جدی نمی گیرم. من راهبردهای مشخصی درباره نخوه شکست داعش، تقویت ائتلاف ما و اطمینان از هرگز نیافتن ایران به سلاح هسته ای ارائه کرده ام و می خواهم امنیت آمریکا را در کانون تلاش خود قرار دهم.
«طلسم شکست والیبال ایران به المپیک رسید» از دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید