Performancing Metrics

کشور چین در حال ساخت مرتفع ترین و طولانی ترین پل شیشه ای جهان است | اتاق خبر
کد خبر: 348689
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 00:32
کشور چین در حال ساخت پلی شیشه ای بر فراز دره ژانگجیاجی است که 980 پا (نزدیک به 300 متر) از سطح زمین دره فاصله دارد.

اتاق خبر - انتظار می رود این پل تا اواخر تابستان امسال افتتاح گردد اما روند ساخت و ساز آن تا ژوئن 2017 ادامه خواهد یافت و امکان تجربه بانجی جامپینگ و سوار شدن بر سه تاب غول پیکر برای بازدیدکنندگان فراهم می شود.

«جو چن» (Joe Chen) یکی از مدیران سازمان مدیریت توریسم دره ژانگجیاجی می گوید که جزییات مربوط به این تاب های عظیم الجثه هنوز قابل انتشار نیست اما گزارش ها حاکی از آن هستند که بزرگترین آنها احتمالا طولی برابر با 500 پا خواهد داشت که آن را به طولانی ترین تاب قاره آسیا تبدیل خواهد کرد.

2 zhangjiajie grand canyon tourism management co

این پروژه هنگامی که پایان برسد، رکوردهای زیادی را به نام خود خواهد کرد. پل شیشه ای مورد اشاره، طولانی ترین و مرتفع ترین سازه در نوع خود خواهد بود و حدودا 380 متر درازا دارد. به گفته سازمان Haim Dotan Architects که طراحی این پل را برعهده داشته، بانجی جامپینگ آن نیز رکورد بلندترین پرش را از آن خود خواهد کرد. ضمنا گفته می شود که تا 800 نفر به صورت همزمان قادر به راه رفتن روی پنل های شیشه ای این پل خواهند بود.

با تمام این تفاسیر، پل مورد اشاره اولین پل شیشه ای ساخته شده در کشور چین نیست و پیش از این، دو پروژه دیگر در سال 2015 به اتمام رسیده اند. پل ژانگجیاجی در ابتدا قرار بود تا ماه مه سال جاری میلادی افتتاح شود اما از آن جایی که چندی پیش، تعدادی ترک در پنل های پل شیشه ای Yuntai یافته شد، افتتاح آن به تعویق افتاد تا از بروز مشکلی مشابه جلوگیری به عمل آید.

1 zhangjiajie grand canyon tourism management co
 
3 zhangjiajie grand canyon tourism management co
 دیجیاتو
94110
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید