Performancing Metrics

دریافتن زوج سارق کمک کنید | اتاق خبر
کد خبر: 348698
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 01:12
زوج جیب بر که با پول بادآورده زنی جوان به خرید میلیونی طلا دست زده بودند تحت تعقیب ویژه پلیس تهران قرار گرفتند.

اتاق خبر: ۱۱ خردادماه سالجاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۱۰۷ فلسطین نزد مأموران ادعا کرد که محتویات کیف دستی اش که پول، کارت عابربانک همراه با رمز ورود به حساب، دزدیده شده  و در چند تراکنش مالی ۹ میلیون تومان موجودی داخل حسابش برداشت شده است.

وقتی ماجرای این جیب بری با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۶ تهران در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت زن جوان  به کارآگاهان گفت: ساعت ۵عصر از خانه ام واقع در خیابان استاد معین خارج شده و سوار بر اتوبوس BRT به سمت میدان فلسطین حرکت کردم؛ پس از رسیدن به مقصد متوجه شدم که یک پیامک از بانک برایم ارسال شده که نشان می داد ۲۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است.

وی افزود: ابتدا اهمیت ندادم. چند لحظه بعد، گوشی تلفن همراهم با تمام شدن شارژش خاموش شد؛ پس از روشن کردن دوباره گوشی متوجه شدم که از حساب من ۹ میلیون تومان که همه موجودی داخل حسابم بود برداشت شده است.

کارآگاهان در نخستین اقدام با بررسی تراکنش مالی حساب زن جوان موفق به شناسایی یک طلافروشی در محدوده میدان امام حسین (ع) شدند و با مراجعه به آنجا و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته، یک زن و مرد جوان توسط مرد طلافروش شناسایی شدند.

مرد طلافروش به کارآگاهان گفت: زوج جوانی به بهانه خرید سرویس عروسی به مغازه ی من آمدند و ادعا کردند چند روز دیگر مراسم ازدواج آنها است و به این بهانه اقدام به خرید سرویس طلا و انگشتر طلا کردند و من نیز با توجه به ادعاهای آنها دقتی در خصوص بررسی مشخصات صاحب کارت بانکی نکردم.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران با تشریح جزییات این جیب بری میلیونی با توجه با درخواست بازپرس پرونده مبنی بر انتشار تصاویر زوج تبهکار از کسانیکه در آنان را می شناسند خواست تا با شماره های ۵۱۰۵۵۳۹۰ و ۵۱۰۵۵۳۸۹ تماس گرفته و اطلاعاتشان را در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار دهند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید