Performancing Metrics

دختران رویینگی ایران در کاپ آسیا طلایی شدند | اتاق خبر
کد خبر: 348749
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 06:18
بانوان المپیکی قایقرانی ایران در کاپ رویینگ آسیا به میزبانی تهران به مدال طلا رسیدند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در روز پایانی رقابت‌های کاپ یک آسیایی رویینگ، ملی‌پوشان ایران عملکرد خوبی داشتند و به مدال‌های رنگارنگ رسیدند.

در جریان این مسابقه‌ها مهسا جاور بانوی المپیکی ایران نیز توانست دوباره بدرخشد و به مدال طلا برسد.

در بخش هزار متر سنگین‌وزن بانوان، مهسا جاور بانوی المپیکی قایقرانی ایران به آب زد و توانست به مقام قهرمانی این مسابقه‌ها برسد. پس از او پریسا احمدی و مریم کرمی به مدال‌های نقره و برنز رسیدند.

در بخش سبک وزن بانوان نازنین ملایی دومین بانوی طلایی ایران بود. او که روز گذشته در مسافت 500 متر نیز قهرمان شده بود در مسافت یک کیلومتر نیز بهتر از حریفانش بود و قهرمان شد. پس از او قایقران‌های اندونزی و تایلند روی سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش سنگین وزن مردان تیم قزاقستان که در مسافت 500 متر نیز قهرمان شده بود، توانست بهتر از قایقران‌های دیگر پارو بزند و به مقام قهرمانی برسد. ملی‌پوش کره شمالی دوم شد و تایلند به مقام سوم رسید. در این بخش قایقران‌های ایران از کسب مدال بازماندند. خشایار عباس‌آبادی و سیاوش سعیدی دو ملی‌پوش ایران بودند که در فینال یک کیلومتر به مدال نرسیدند.

در بخش دو نفره سنگین وزن ایران به مدال نقره رسید. قایق ایران با ترکیب میثم و وحید جوهری به آب زدند و پس از قزاقستان در جایگاه دوم قرار گرفتند.

فرزاد و فرهاد کربلایی نیز در این بخش به مدال برنز دست پیدا کردند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید