Performancing Metrics

عضویت ۷۶۰۰ نفر در نظام صنفی کشاورزی استان همدان | اتاق خبر
کد خبر: 348882
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 19:19
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی همدان از عضویت ۷۶۰۰ نفر در نظام صنفی کشاورزی استان همدان خبر داد.

اتاق خبر: ثریا شعبانی صبح دوشنبه در گردهمایی بررسی جایگاه نظام صنفی کشاورزی که با حضور مدیران تعاون روستایی‌های شهرستان‌های همدان در سالن جلسات اداره تعاون روستایی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین اعضا مربوط به شهرستان‌های ملایر با ۱۸۰۰ نفر، بهار با ۱۶۰۰ نفر، همدان ۱۳۰۰ نفر، رزن ۹۹۷ نفر و  کمترین آمار مربوط به شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین و اسد آباد است.

شعبانی افزود: شهرستان رزن در زمینه آموزش بسیار خوب و موفق عمل کرده و رتبه اول را به خود اختصاص داده و رتبه دوم مربوط به شهرستان همدان است.

وی ادامه داد: بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، معافیت وانت بارها در دارایی، آموزش، مشاوره‌های حقوقی، تعامل با بانک ها در خصوص پذیرش پروانه ‌های فعالیت نیز از دیگر خدمات ارائه شده است.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی همدان با اشاره به مشاوره امور اراضی عنوان کرد: مشکلات حقوقی کشاورزان بیشتر به صورت مذاکرات صلح و سازش توسط هیئت داوری رفع شده و معرفی به قاضی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه کشاورزی محور توسعه استان همدان و وظیفه نظام صنفی کشاورزی حمایت از تولید و کشاورزان است، تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی از طریق آموزش و ترویج امکانپذیر است و کشاورزی باید توسعه پیدا کند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی همدان با بیان اینکه توسعه کشاورزی بدون دانش، بینش، آگاهی، آموزش و ترویج امکانپذیر نخواهد بود، عنوان داشت: کشاورزی زیربنای توسعه کشور است و آموزش و ترویج نیز می تواند زیربنای بخش کشاورزی است.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید