Performancing Metrics

بازرسی سایپا پایان نیافته است | اتاق خبر
کد خبر: 348958
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 00:59
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید بازرسان این سازمان علاوه بر شرکت خودروسازی سایپا، بازرسی از ایران خودرو را نیز در دست دارند و هنوز تحقیقات و بازرسی‌ها در خصوص این دو شرکت خودروسازی پایان نیافته است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از تسنیم ،۱۲ اسفند سال ۹۴ بود که سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد با استقرار تیمی از بازرسان این سازمان، نحوه فروش محصولات موضوع طرح ویژه دهه مبارک فجر و میزان ایفای تعهدات شرکت خودروسازی سایپا را به‌عنوان بازرسی فوق‌العاده مورد بررسی قرار می‌دهد. حسب دستور سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و طی حکمی از سوی نادر شکربیگی معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی، تیمی از بازرسان این سازمان مأموریت یافتند ضمن استقرار در شرکت گروه خودروسازی سایپا، نسبت به بررسی نحوه فروش محصولات موضوع طرح فروش ویژه دهه مبارک فجر و میزان ایفای تعهدات اقدام کرده و با استماع نظرات مسئولان مربوطه و بررسی اسناد و مدارک لازم گزارشی از این موضوع تهیه کنند.

حالا که نزدیک به سه ماه از این مسئله می‌گذرد، ناصر سراج در پاسخ به سؤالی درباره سرنوشت بررسی‌های انجام شده از شرکت خودروسازی سایپا اظهار کرد: بازرسان سازمان بازرسی مشغول هستند و یک سری اقدامات اولیه نیز انجام دادند اما هنوز پایان نیافته است.

به‌گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بازرسان این سازمان علاوه بر سایپا، بازرسی از ایران خودرو را نیز در دست دارند.

نظارت ویژه بر پاداش‌ها و حقوق‌های مدیران وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در ادامه در پاسخ به این سؤال که ورود سازمان بازرسی به موضوع حقوق‌های میلیونی مدیران برخی سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها به کجا رسیده است اظهار کرد: در حال بررسی این موضوع هستیم و در این ارتباط به همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها ورود کردیم.

به‌گفته سراج این بحث به‌صورت ویژه و در قالب یک برنامه در سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است تا پاداش و حقوق‌های مدیران سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها روی ریل قانون قرار بگیرد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید