Performancing Metrics

مگر حمایت از المپیکی‌ها برای دولت چقدر سخت است؟ | اتاق خبر
کد خبر: 349045
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 07:40
پولادگر:
رییس فدراسیون تکواندو خواستار حمایت هرچه بیشتر دولت از ورزشکاران ایران در رقابت های المپیک شد و ابراز امیدواری کرد رکورد مدال های ایران در بازی‌های المپیک شکسته شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمدرضا پولادگر در نشست معاون اول رییس جمهور با ورزشکاران و فدراسیون های المپیکی و پارالمپیکی ایران خطاب به جهانگیری گفت: خیلی خیلی زودتر از این‌ها مشتاق زیارت شما بودیم چرا که شاید چند ماه پیش حرف‌های دیگری در ملاقات با شما گفته می‌شد اما الان حرف‌های‌مان طبیعتا با چند ماه پیش عوض شده است اما با این حال از شما به خاطر حضور در این مراسم تشکر می کنم.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: سرفصل همه این صحبت ها این است که توجه دولت به اهمیت موضوع المپیک جلب شود. البته می دانیم این موضوع برای دولت مهم است و همین که شما این جلسه را ترتیب دادید نشان دهنده این است که دولت تا اندازه‌ای اهمیت المپیک را درک کرده اما به ما حق بدهید اعتقاد داشته باشیم اهمیت المپیک و توجه دولت‌های دنیا به این موضوع هنوز در ایران اتفاق نیفتاده چراکه نشانه‌های آن را نمی‌بینیم. به ما حق بدهید که این‌گونه فکر کنیم. کمتر از دو ماه تا رقابت‌های المپیک مانده و روزهای بسیار حساسی را در پیش داریم. روزهایی که اگر آن را درنیابید از دست می رود و بعدا با صرف هر هزینه‌ای نمی توان آن را جبران کرد.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سهمیه در طول حضور ایران در رقابت های المپیک در این دوره گرفته شده است. ما در دوره پیش 12 مدال در المپیک کسب کردیم که یک رکورد بود. در این دوره نیز 14-15 و ان‌شاالله 20 مدال بگیریم. حرف من این است مگر حمایت از این تعداد اندک چقدر امکانات می خواهد و چه توقع بزرگی است؟ امیدوارم رکورد مدال‌های ما نیز در این دوره شکسته شود. آیا واقعا حمایت و انگیزه دادن به 14-15 نفر و یا 20 نفر کار خیلی سختی است؟ توقع ما از دولت خیلی کمتر از شأن دولت است و همچنین قهرمانان محجوب ما توقعات بسیار کمی دارند.

پولادگر خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما به خاطر افتخاراتی که در سال 94 کسب کرده‌اند هنوز جوایز خود را نگرفته‌اند و مدال‌آوران ورزش ایران در سال 93 نیز همین دو سه ماه پیش بود که جوایز خود را دریافت کردند. ما شرایط دولت را می دانیم اما باز هم می گویم توقع و اندازه انتظارات ورزش ایران از دولت بسیار کمتر از شأن دولت است. نشانه های خوبی برای کسب نتیجه مطلوب در المپیک وجود دارد و امیدوارم با حمایت دولت بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید