Performancing Metrics

در کسب سهمیه پارالمپیک نسبت به لندن رشد سه برابری داشته‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 349047
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 07:53
خسروی وفا:
رییس کمیته ملی پارالمپیک از رشد سه برابری سهمیه پارالمپیک ریو نسبت به پارالمپیک لندن خبر داد و گفت: امیدوارم با رشد سه برابری که از نظر کسب سهمیه در ریو داشتیم، بتوانیم تعداد مدال‌های خود را در ریو نسبت به لندن افزایش دهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمود خسروی وفا در مراسم دیدار معاون اول رییس جمهور با ورزشکاران اعزامی به المپیک و پارالمپیک اظهار کرد: کسب سهمیه کار سختی است و ورزشکار باید سال‌ها تلاش کند تا بتواند سهمیه پارالمپیک را کسب کند. بویژه در رشته والیبال نشسته بانوان که برای اولین بار ما موفق به کسب سهمیه تیمی در این دوره از بازی‌های المپیک شدیم. امیدواریم که بتوانیم در این دوره از بازی‌ها شرایط بهتری از نظر مدال‌آوری نسبت به لندن داشته باشیم.

وی همچنین در رابطه با بودجه کمیته ملی پارالمپیک برای آماده‌سازی ورزشکاران پارالمپیکی برای حضور در ریو گفت: در سال‌های 93 و 94 دولت بودجه خوبی را به کمیته ملی پارالمپیک اختصاص داده که امیدوارم در 95 نیز این بودجه به موقع تخصیص داده شود. ضمن اینکه ساره جوانمردی و زهرا نعمتی دو ورزشکار مطرح کشورمان هستند که همواره باید با موفقیت‌هایی که در عرصه‌های جهانی داشته‌اند ثابت کرده‌اند که معلولیت، محدودیت نیست و می‌توان همیشه در شرایط مختلف به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرد.

خسروی وفا همچنین با اشاره به رشد سه برابری سهمیه پارالمپیک نسبت به پارالمپیک لندن خاطرنشان کرد: این دوره شرایط بسیار خوبی ما از نظر کسب سهمیه نسبت به پارالمپیک لندن داشتیم و به جرات می‌توانم بگویم این رشد نسبت به لندن سه برابر بوده است که امیدوارم متناسب با رشد تعداد سهمیه‌ها از نظر مدال‌آوری نیز شاهد درخشش خوب ورزشکاران پارالمپیک در ریو باشیم.

او در پایان خاطرنشان کرد:‌ فضای خیلی خوب و آرامی در بین ورزشکاران پارالمپیکی وجود دارد که این فضای آرام به کسب نتیجه بسیار کمک خواهد کرد که من بابت این فضا قدردان دکتر گودرزی هستم و از وی تشکر می‌کنم که تا به امروز حمایت‌های ویژه‌ای را از ورزشکاران پارالمپیکی داشته است. همچنین از نظر فرهنگی نیز فضا نسبت به گذشته بسیار پررنگ است و تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در یک فضای معنوی و به دور از هر گونه آلودگی ورزشکاران پاکی را راهی پارالمپیک ریو کنیم تا بتوانیم ارزش‌های خود را به معنای واقعی در فضای پارالمپیک ریو به معرض نمایش بگذاریم. من برای موفقیت کاروان المپیک و پارالمپیک آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم دولت حمایت‌های ویژه‌ای را در این خصوص داشته باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید