Performancing Metrics

تاکید بر رفع مشکلات کوله بران در شهرستان ثلاث باباجانی | اتاق خبر
کد خبر: 349062
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 09:16
استاندار کرمانشاه بر رفع مشکلات کوله بران شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد.

اتاق خبر: اسدالله رازانی عصر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ثلاث باباجانی که در محل فرمانداری این  شهرستان برگزار شد، از مردم ثلاث به دلیل تاخیر برای حضور در این شهرستان عذر خواهی و ابراز امیدواری کرد در زمان های دیگری با فاصله کمتر به شهرستان ثلاث باباجانی سفر کند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از بازارچه مرزی شیخ صله، افزود: باید ترتیباتی داده شود تا بازارچه مرزی شیخ صله رونق بیشتری پیدا کند.

رازانی همچنین گفت: بحث کوله بری نقاط قوت زیادی دارد که باید تقویت شود و نقاط ضعفی هم داد که باید با هم فکری حل و مرتفع شود.

استاندار کرمانشاه رسیدگی به مسائل مهم و کلان شهرستان را اولویت کاری خود عنوان و خاطرنشان کرد: طرح های بزرگی همچون طرح گرمسیری، سد ازگله و سد آزادی و ... در ثلاث باباجانی با اعتبارات کلان در حال اجرا است.

رازانی همچنین مشکلات شهرستان ثلاث باباجانی در حوزه های مختلف راه، بهداشت و درمان، کشاورزی و ... را مطرح و مدیران کل نیز به ارائه راهکار برای حل مسائل پرداختند.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: امیدوارم مسئولین مشکلات مطرح شده را رفع کرده و ما ۳ الی ۴ ماه دیگر برای پیگیری وعده مسئولین دوباره به شهرستان ثلاث باباجانی سفر خواهم کرد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید