Performancing Metrics

هتل هما را پس دهید یا پول واگذاری را به ایران ایر بپردازید | اتاق خبر
کد خبر: 349116
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 11:41
مدیرعامل ایران با بیان اینکه خواسته ما از دولت قبل و فعلی این بوده است که پول واگذاری هتل‌های هما به تامین اجتماعی را به ایران ایر بدهند، گفت: پس از گذشت 6 سال تا کنون چیزی از مبلغ واگذاری هتل‌های هما به ایران ایر پرداخت نکرده‌اند.

اتاق خبر: فرهاد پرورش ، مجموعه هتل‌های هما را دولت قبل طبق مصوبه‌ای به تامین اجتماعی واگذار کرد که البته معتقد هستیم که این واگذاری به صورت قانونی انجام شده است. پول این واگذاری را تامین اجتماعی به خزانه واریز کرده که این اقدام هم در چارچوب قانون بوده است.

وی با بیان اینکه در نهایت این پول باید به ایران ایر داده می شد که تا به امروز چیزی از این مبلغ به ایران ایر داده نشده است، ادامه داد: اینکه پول واگذاری هتل های هما باید به ایران ایر داده شود عین قانون است و  در بند پ ماده 35 قانون بودجه همان سال این موضوع ذکر شده است.

مدیرعامل ایران تاکید کرد: قانون می گوید که پول واگذاری هتل های هما به تامین اجتماعی باید بابت نوسازی ناوگان به ایران ایر تزریق شود و از همان ابتدای واگذاری هم این مطالبه را از دولت داشتیم.

پرورش افزود: در خواست شرکت هواپیمایی ایران ایر هم در دولت قبل و هم در دولت فعلی این بوده است که 100 درصد سهام هتل همایی که فروخته شده متعلق به ایران ایر بوده حال اگر توان پرداخت پول واگذاری هتل ها را به ایران ایر ندارند، خود مجموعه هتل های هما را به ایران ایر بازگردانند.

وی با بیان اینکه دو گزینه وجود دارد اینکه یا دولت پول واگذاری را به ایران ایر بدهد یا خود هتل ها را، گفت: یک راهکاری که دولت دارد این است که این تهاتر را برگرداند و پول تامین اجتماعی را بابت واگذاری هتل‌ها به این سازمان پس بدهد.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید