Performancing Metrics

حضور تیموریان و غفوری در جایگاه ویژه | اتاق خبر
کد خبر: 349426
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 22:34
دو بازیکن تیم ملی که از لیست نهایی خط خورده اند دیدار با قرقیزستان را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ نیمه نخست دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان با برتری سه گله شاگردان کی روش به پایان رسید. حواشی این نیمه به شرح زیر است:

- بعد از شروع این دیدار و سپری شدن زمان نماز و افطار، تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه به حدود پنج هزارنفر افزایش یافت.
- مسعود عنایت، رییس دپارتمان داوری در جایگاه حضور دارد و این بازی را از نزدیک تماشا می کند.
- داور این دیدار در حالی در دقیقه پنج روی حرکت مسعود شجاعی به نفع ایران اعلام پنالتی کرد که بازیکنان و هواداران ایران هم انتظار این پنالتی را نداشتند  اما پس از گلزنی شجاعی از روی نقطه پنالتی اندک هواداران حاضر در ورزشگاه به وجد آمدند.
- سرمربیان دو تیم از ابتدای بازی در کنار خط محوطه قانونی کنار نیمکت های خود حضور دارند و با آرامش این دیدار را تماشا می کنند.
- آندرانیک تیموریان و وریا غفوری که به دلیل مصدویت از حضور در لیست نهایی تیم ملی جای مانده بودند، این بازی را از جاگاه ویژه تماشا می کنند.
- پس از گلزنی مهدی طارمی در دقیقه 25، هواداران حاضر در ورزشگاه بیشتر از گل نخست تیم ملی خوشحال شدند و این بازیکن را تشویق کردند.
- در حالی که حدود سی دقیقه از این بازی سپری شده، مهدی ترابی گل سوم ایران را هم به ثمر رساند تا هواداران از بازی هجومی تیم ملی و شاید ضعف قرقیزستان ابراز خوشحالی کنند.

- مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال قرقیزستان و اعضای سفارت این کشور که چند زن هم در میان آن ها دیده می شود، در جایگاه ویژه حضور دارند.
- در حالی که در ابتدای بازی ترافیک روانی در اطراف ورزشگاه وجود داشت، بعد از ساعت 21، ترافیک اطراف ورزشگاه بیشتر شد و احتمالا تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه در شروع نیمه دوم افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید