Performancing Metrics

این بهترین انگلیسی است که دیده‌ام | اتاق خبر
کد خبر: 349435
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 14:17
کیهیل:
مدافع و کاپیتان دوم تیم ملی انگلیس می‌گوید تیم فعلی سه‌شیرها بهترین تیمی است که او به خاطر دارد. او همچنین به موفقیت در رقابت‌های یورو ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت‌های یورو 2016 از سه روز دیگر در کشور فرانسه شروع می‌شود و 24 تیم حاضر در این رقابت‌ها باید برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم بروند. انگلیس که تاکنون قهرمانی را در این رقابت‌ها تجربه نکرده در گروه 2 با تیم‌های ولز، روسیه و اسلواکی هم‌گروه است و در اولین دیدار باید برابر روسیه به میدان برود. گری کیهیل مدافع تیم ملی انگلیس درباره ارزیابی خود از تیم روی هاجسون گفت: واقعا به خاطر ندارم که در تیم ملی اینقدر شرایط خوب بوده باشد. ما امسال در بهترین شرایط قرار داریم و این را در رقابت‌های انتخابی هم ثابت کردیم که به عنوان اولین تیم توانستیم به یورو صعود کنیم. به خاطر ندارم هیچ وقت تیم ملی انگلیس اینقدر شرایط خوبی داشته باشد. ما در کمال آرامش و خونسردی قرار داریم و منتظر شروع رقابت‌ها هستیم تا عملکرد خوب‌مان را در یورو نشان دهیم.

کیهیل در ادامه گفت: بازیکنان جوان و باتجربه‌ای در تیم ملی ایتالیا قرار دارند. من در کنار بازیکنانی مثل رونی و جو هارت وظیفه داریم که امور تیم را مدیریت کنیم و در این چند روز نیز همه چیز به خوبی برای ما پیش رفته است و من مطمئن هستم یک انگلیس رویایی و آماده را در یورو خواهیم دید. ما 5 کلین شیت پیاپی در بازی‌های قبلی داشتیم و این به خوبی نشان می‌دهد که در خط دفاعی نیز مثل خط حمله آماده هستیم.

کیهیل در پایان گفت: از الان نمی‌شود قول قهرمانی داد. مسیر طولانی پیش روی ماست. اول باید فکر صعود از گروه‌مان باشیم تا بدون دردسر به مرحله بعد برسیم. باید جام جهانی کابوس‌وار گذشته را فراموش کنیم و به فکر یورو باشیم جایی که همه انگلیسی‌ها را دوست دارند ا ین جو را تجربه کنند خصوصا بازی با ولز که می‌دانم بازی ویژه‌ای برای همه بریتانیایی‌ها خواهد بود.

امروز همچنین رایان برتراند دفاع چپ ثابت انگلیس به دلیل مصدومیت بازی اول سه‌شیرها برابر روسیه را از دست داد تا به احتمال فراوان دنی رز یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر شانس بازی کردن برابر روسیه را داشته باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید