Performancing Metrics

«ایران پسا تحریم» موضوع نشست بین المللی روسیه | اتاق خبر
کد خبر: 349576
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 01:41
هیات بلندپایه ایران به سرپرستی محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در بزرگ ترین نشست بین المللی اقتصادی در روسیه با محورهای مختلف و برنامه ویژه ایران در پسا تحریم شرکت می کند.

اتاق خبر - در نشست سه روزه سن پترزبورگ که 27 خردادماه گشایش می یابد، پیش بینی می شود بیش از 10 هزار نفر از جمله مقام های ارشد کشورهای مختلف، مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و بازرگانی و سرمایه گذاران از سراسر جهان، در جلسه های مختلف، کارگروه های تخصصی و مذاکرات اقتصادی شرکت کنند.
بنا به اعلام بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در مسکو، هیات بلندپایه ایران به سرپرستی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست شرکت خواهد کرد.
برگزاری پانل ایران پساتحریم، ملاقات و رایزنی با برخی وزرای حوزه اقتصادی روسیه و دیدارهای مختلف دیگر از مهمترین برنامه های هیات ایرانی در همایش سن پترزبورگ اعلام شده است.
گستردگی برگزاری و تنوع محورهای مورد بررسی در این همایش، فرصت انجام رایزنی های گسترده و عقد قرارداد بین شرکت کنندگان، توجه روزافزون کارشناسان اقتصادی، سرمایه گذاران و رسانه ها را به خود جلب کرده است.
سال 2015 که این همایش میزبان بیش از 45 رئیس جمهوری، نخست وزیر و وزیر از 32 کشور جهان و حدود دو هزار خبرنگار بود، شرکت های روسی با آمادگی قبلی و رایزنی های گسترده در بخش بازرگانی موفق شدند 205 قرارداد به ارزش پنج میلیارد و 300 میلیون یورو امضا کنند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید