Performancing Metrics

تغییر زمان نمایش «گرینچ» انیمیشنی | اتاق خبر
کد خبر: 349667
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 09:38
کمپانی یونیورسال زمان نمایش عمومی نسخه تازه «گرینچ» را تغییر داد. این انیمیشن کامپیوتری، حال و هوایی کمدی اکشن و فانتزی دارد.

به گزارش اتاق خبر، این فیلم به جای نهم نوامبر سال 2017 در تاریخ دهم نوامبر سال 2018 به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می رود.

تهیه کنندگان فیلم علت این تغییر زمانی را، دادن فرصت کافی به سازندگان آن اعلام کرده اند. بر این اساس سازندگان فیلم فرصت کافی پیدا می کنند، تا آن را تبدیل به فیلمی تماشایی تر کنند.

بندیکت کامبرباخ بازیگر نقش شرلوک هلمز مجموعه تلویزیونی پربیننده «هلمز»، صدای خود را به کاراکتر اصلی انیمیشن «گرینچ» قرض داده است.

گرینچ یک موجود با نمک سبز رنگ است، که با ماجراجویی های هیجان انگیز خود در شب سال نو میلادی، داستان این کمدی اکشن فانتزی را به جلو می برد.

فیلم نامه اقتباسی فیلم را مایکل له سیور بر اساس داستان کلاسیک و مشهور کودکانه «گرینچ کریسمس را می دزدد» دکتر سو نوشته است.

این داستان حدود یک دهه قبل به صورت یک فیلم سینمایی زنده ساخته شد. جیم کری کمدین سرشناس سینما در این نسخه، در نقش کاراکتر گرینچ ظاهر شد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، امر کارگردانی «گرینچ» انیمیشنی تازه را تیم دو نفره پته کاندلاند و یارو چونی به عهده دارند. این دو نام هایی نا آشنا در دنیای انیمیشن هستند.

مسئولان کمپانی یونیورسال امیدوارند نمایش عمومی این فیلم در روزهای کریسمس، با استقبال خوب تماشاگران روبرو شود و فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سینماها بکند.

شنیده می شود در صورت موفقیت مالی این انیمیشن، قسمت های بعدی آن هم در دستور کار مدیران کمپانی یونیورسال قرار می گیرد.

جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید