Performancing Metrics

مشغول مذاکره با روبین کازان هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 349680
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 10:54
مدیر برنامه‌های آزمون:
مدیر برنامه‌های سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی ایران پیشنهاد باشگاه بنفیکا را به این بازیکن شایعه دانست و عنوان کرد: رفتن سردار به پرتغال صحت ندارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رسانه‌های پرتغالی هفته پیش از پیشنهاد باشگاه بنفیکا به سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی خبر دادند و عنوان کردند این مهاجم ایرانی به زودی برای حضور در لیگ پرتغال به عضویت تیم بنفیکا درخواهد آمد.

مهدی حق‌تعالی مدیر برنامه‌های سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در گفت‌وگو با سایت ورزش روسیه درباره این پیشنهاد گفت: این تنها گمانه‌زنی رسانه‌هاست و سردار آزمون جایی نخواهد رفت. در حال مذاکره با باشگاه روبین کازان هستیم و سرنوشت‌ آزمون نیز ماحصل این گفت‌وگوهاست که با باشگاه روبین کازان انجام خواهیم داد. هنوز مشخص نیست که آزمون فصل آینده در لیگ روسیه می‌ماند یا خیر. منتظر هستیم تا ببینیم مذاکرات ما با روبین کازان به چه شکل پیش خواهد رفت.

سردار آزمون این فصل در 24 دیدار که خیلی از آن‌ها را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمد 9 گل به ثمر رساند و سه پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرد تا روستف به لطف درخشش بازیکن ایرانی خود به پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

قرارداد فعلی سردار آزمون تا سال 2017 اعتبار دارد و پیشنهادهایی از خارج لیگ روسیه و از جمله اسپارتاک مسکو به جذب این بازیکن به باشگاه روبین کازان ارسال شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید