Performancing Metrics

24 بسکتبالیستی که به فدراسیون جهانی معرفی شدند | اتاق خبر
کد خبر: 349702
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 11:50
برای حضور در انتخابی المپیک
فدراسیون بسکتبال 24 بازیکنی که نام‌شان را به فدراسیون جهانی برای حضور در انتخابی المپیک معرفی کرده را منتشر کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عصر امروز یکی از رسانه‌ها خبری درباره نفرات اعزامی تیم ملی بسکتبال به رقابت‌های انتخابی المپیک به نقل از سایت مسابقات کار کرد که این موضوع حواشی زیادی درباره نفرات معرفی شده توسط کادر فنی تیم ملی به این مسابقات ایجاد کرد. البته در همان ابتدا و با توجه به لیست دیگر کشورهای حاضر در مسابقات انتخابی مشخص شد سایت مسابقات بیش‌تر برای پرکردن صفحه نام بازیکنان لیستی از خود منتشر کرده و نفرات نامبرده در این سایت بازیکنان اصلی که در انتخابی المپیک شرکت می‌کنند نخواهند بود.

بر همین اساس فدراسیون بسکتبال نام 24 نفری که به فدراسیون جهانی برای حضور در مسابقات انتخابی معرفی کرده را منتشر کرد و طبق اعلام فدراسیون دوم تیرماه زمان تعیین 12 نفر نهایی است.

24 بازیکن معرفی شده به فدراسیون جهانی به شرح زیر هستند:

حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، سجاد مشایخی، علی الله وردی، فرید اصلانی، بهنام یخچالی، نوید رضایی‌فر، وحید دلیرضحان، محمد جمشیدی، عدنان دورقی، رسول مظفری، محمد شهریان، ارسلان کاظمی، صالح فروتن، محمد یوسف‌وند، آرمان زنگنه، میثم میرزایی، محمد حسن‌زاده، امیر صدیقی، حسین رحمتی، اصغر کاردوست، سالار منجی، روزبه ارغوان و مهدی کامرانی.

دوم تیرماه 12 نفر نهایی از این لیست برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید