Performancing Metrics

مجمع جوانان فرصتی برای تبادل افكار جوانان مسلمان است | اتاق خبر
کد خبر: 349896
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 23:46
دبیرکل مجمع جوانان کنفرانس اسلامی گفت: جوانان می‌توانند دانش خود را در این مجمع با جوانان ديگر کشورهای اسلامی به اشتراک بگذارند تا فرصتی برای تبادل افكار آنها فراهم شود.

اتاق خبر:علمالدین مهدی‌اف ظهر پنجشنبه در نشست خبری انعقاد تفاهم‌نامه با موضوع برگزاری چهارمین اجلاس بین المللی مجمع جوانان کنفرانس اسلامی در مشهد با تأکید بر حضور جوانان در مجامع بین‌المللی اظهار كرد: ما از طریق جوانان می‌توانیم وحدت را در کشورهای اسلامی گسترش دهیم.

دبیرکل مجمع جوانان کنفرانس اسلامی با اشاره به امكان فعالیت گسترده جوانان در جامعه گفت: جوانان می‌توانند دانشی را که در رابطه با مسائل محلی، ملی و بین‌المللی دارند، در این مجمع و با جوانان ديگر کشورهای اسلامی به اشتراک گذاشته بگذارند.

وی با بيان اينكه جوانان از این طریق می‌توانند مهارت كسب كرده و دانش خود را کاربردی كنند، گفت: سازمان همکاری کشورهای اسلامی متشکل از ۵۶ کشور است و تمام تلاش خود را جهت بالا بردن جایگاه مجمع از طریق ایجاد روابط گسترده با کشورهای اسلامی انجام می‌دهد.

دبیر کل مجمع جوانان کنفرانس اسلامی با تأکید بر تلاش‌های پی‌درپی برای حضور ۵۶ کشور اسلامی در چهارمین کنفرانس این مجمع که قرار است در مشهد برگزار شود، افزود: تمام تلاش خود را جهت حضور نمایندگانی از این کشورها انجام می‌دهیم.

مهدی‌اف تأكيد كرد: ما خواستار حضور بیشتر جوانان در این مجمع هستیم و پیش‌پینی می کنیم بیش از ۱۰۰ نفر در چهارمین مجمع کنفرانس اسلامی در مشهد حضور یابند، بیشتر سخنرانان اين اجلاس نيز از بین دانشگاهیان و اساتید دانشگاه خواهند بود.

گفتنی است چهارمین اجلاس مجمع بین‌المللی جوانان کنفرانس اسلامی طی پنج روز در مهرماه سال جاری در مشهد برگزار می‌شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید