Performancing Metrics

جشنواره فرش در استان کرمان برگزار شود | اتاق خبر
کد خبر: 349957
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1395 - 11:35
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار شد،
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: برگزاری جشنواره فرش در استان کرمان باید دنبال شود و در زمینه بیمه قالی بافان نیز ما در مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را خواهیم داشت و کار را دنبال می‌کنیم.

اتاق خبر: محمدمهدی زاهدی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان و بررسی مشکلات فرش کرمان با بیان اینکه اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در استان کرمان از دو سه سال قبل آغاز شده و با حضور آقای رزم حسینی، استاندار کرمان، حرکت پرشتابی در استان آغاز شده است، افزود: باید نگاه‌هایمان در خیلی از مسایل عوض شود، و در حوزه فرش نیز نگاه سنتی به فرش به ویژه فرش دستباف حتما آسیب پذیر است و بازار ما را خراب می کند و باید طرحی نو در بیندازیم.

زاهدی با اشاره به اینکه باید در زمینه آموزش نسل جدید تلاش و برنامه ریزی کنیم، تصریح کرد: باید حتما جایی برای تجمیع فروشندگان فرش داشته باشیم و متقاضیان باید در یک محل همه محصولات را ببیند.

وی بیان کرد: این مسئله مهم است که فرش را جزو دکوراسیون منزل و اداره ببینیم که متناسب با فرهنگ ماست و باید این امر را لحاظ کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره فرش در استان کرمان باید دنبال شود و در زمینه بیمه قالی بافان نیز ما در مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را خواهیم داشت و کار را دنبال می کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید