Performancing Metrics

نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال + تصاویر | اتاق خبر
کد خبر: 350059
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 01:48
نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال

به گزارش اتاق خبر، لیلا اوتادى به جمع بازیگران مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانى روح اله سهرابى و تهیه کنندگى فرهاد گلى پیوست.

 نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال 

او با حضور در لوکیشن مرکز بهزیستی منطقۀ نازی آباد، بخش‌های مربوط به جستجو برای یافتن خواهرش رعنا را مقابل دوربین بازی کرد.

 نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال

در خلاصه‌ی داستان این مجموعه‌ی تلویزیونی آمده،‌ ناملايمتى، نامهربانى و خودرأيى در يك خانواده متمول هر دو دختر آن خانواده را به سوى سرنوشتى تلخ رهنمون مى کند. آوا كه سعى در انتخاب مسيرى منطقى و صحيح دارد اگرچه از ناملايمات فرو نمى ريزد اما ناگزير براى پيداكردن خواهر خود درگير مسايل و موانع متعددى مى شود. در طول اين تلاش براى احياى دوباره خواهرش، با عشق قديمى خود كه چند سال پيش خواستگارش بوده و مورد مخالفت پدرش قرار گرفته نيز مواجه می شود و جریانى عاشقانه توأم با رنجى عميق براى نجات خواهرش را سپرى مى كند.

نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال

«آرام می‌گیریم» در ساختاری دراماتیک به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می گردد. این سریال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش های میان شخصیت ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده های جامعه امروز ما می رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست.

نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال

داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمالزاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی و ... از جمله بازیگرانی هستند که تا پیش از اوتادی به "آرام میگیریم" پیوسته اند و همچنان روند اضافه شدن بازیگران دیگر به این سریال ادامه دارد.

نقش تازه‌ لیلا اوتادی در یک سریال

گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی پر لوکیشن که تصویر برداری سریال را از اوایل اردیبهشت کلید زدند، چند روزی در لوکیشن مرکز بهزیستی شهید غیاثوند منطقه نازی آباد مشغول تصویر برداری بودند که با پایان کار در آن مرکز، بدون وقفه برای ادامه کار به شمال غرب تهران رفتند.

«آرام می‌گيريم» محصول مشترک انجمن سينماى انقلاب و دفاع مقدس و گروه فيلم و سريال شبكه دو سیما است که در  42 قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از این شبکه تولید می‌شود.

فيلمنامه‌ی این سريال را سيد مرتضى مصطفوى و روح اله سهرابى نوشته‌اند و فریون فرهودى و فروغ فروهيده آن را بازنويسى کرده‌اند.

 دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور پروژه: لیلا لاریجانی / مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی / طراح صحنه و لباس: رضا درگزی / طراح گریم: زهره سیه پوش / مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی /  آهنگساز: محمد محمدعلی / تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی / مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی / دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی / مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی/ منشی صحنه: علیرضا فرحزادی / عکاس و تصویربردار پشت صحنه: پیام نصیری خرم / مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی / مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد.

 

خبر انلاین

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید