Performancing Metrics

تیر و کمان زهرا نعمتی به مزایده گذاشته می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 350068
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 03:20
«دورهمی» دیشب میزبان بانوی قهرمان المپیک و پارا المپیک و الهام پاوه نژاد بازیگر سریال «همسران» بود.

به گزارش اتاق خبر، «دورهمی» که مدتهاست به دلیل تغییرات در گروه بازیگری بخش نمایشی ندارد، در شب گذشته هم به گفتگوی مهران مدیری با مهمانان هنرمند و چهره های برجسته ورزشی و هنری نشست.

 
این برنامه که پیش از این چهره های برجسته ای چون هومن برق نورد، لاله اسکندری، حسین عرفانی، شبنم مقدمی، فیروز کریمی، علی پروین، وحید شمسایی و ... در آن حضور داشتند، شب گذشته میزبان زهرا نعمتی قهرمان المپیک و پارا المپیک جهان و همچنین الهام پاوه نژاد بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون بود.
 
مهران مدیری در ابتدای «دورهمی» با پرداختن به موضوع تکنولوژی و فراگیر شدن فضای مجازی در نسل جدید بیان کرد: تکنولوژی از معدود پدیده‌هایی است که در دو دهه اخیر پا به پای تورم اقتصادی و پیشرفت سرطان رشد کرده است، با این مثال که ما تا سی سال پیش برای عوض کردن کانال از جا بلند می شدیم و همیشه یک نفر کنار تلویزیون وظیفه تعویض کانال ها را داشت که با پیشرفت تکنولوژی و آمدن کنترل این افراد بیکار شدند.
 
مجری برنامه «دورهمی» در ادامه از پیشرفت تکنولوژی و تفاوت بازی های دهه های 30 تا 70 و لذت‌های بازی های نسل جدید گفت.
 
زهرا نعمتی ورزشکار نمونه و اولین خانم ورزشکار ایران که توانست مدال طلای المپیک و پاراالمپیک جهان سال 2012 را کسب کند، به محض ورود به صحنه «دورهمی» بعد از سلام و احوالپرسی با بینندگان از عادت کردن مردم به تکنولوژی گفت و در ادامه بیان کرد: من از سن 12 سالگی تکواندو کار می کردم و در 18 سالگی بر اثر تصادف دچار ضایعه نخاعی شدم و بعد از سالها به ورزش برگشتم و تیر و کمان را انتخاب کردم.
 
وی ادامه داد: از کار افتادن پا برای یک تکواندو کار مانند از بین رفتن دست ها برای پیانیست است، ما در کرمان آن موقع امکانات آنچنانی برای ورزش نداشتیم و چون من به تیر و کمان علاقه مند شده بودم، به تهران آمدیم. ابتدا در کرمان زندگی می کردم و بعد برای المپیک ساکن کیش شدم و در حال حاضر دوباره به تهران برگشتم.
 
نعمتی با بیان اینکه همسرم هم در رشته تیراندازی فعالیت می کند عنوان کرد: رهام همسرم هم در رشته تیر و کمان فعالیت دارد و از ابتدا در انجمن ضایعه های نخاعی که در کرمان تشکیل داده بودیم، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم.
 
وی در ادامه گفتگوی خود با مهران مدیری، پیش بینی هایی برای المپیک ریو 2016 داشت و گفت: امسال افتخار این را دارم که پرچمدار تیم ملی ایران باشم، پیش بینی کردن برای ورزش کار سختی است و من آرزو می کنم که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.
 
مهران مدیری در پایان این گفتگو به زهرا نعمتی پیشنهاد فروش تیر و کمان قهرمانی اش را داد و این ورزشکار عنوان کرد: حاضرم تیر و کمانی که با آن قهرمان شدم، به نفع انجمن بیماران سرطانی به مزایده گذاشته شود.
 
مجری برنامه «دورهمی» در ادامه این برنامه از لذت های از بین رفته توسط تکنولوژی گفت و بیان کرد: اگر تکنولوژی کارها را آسان کرده است اما از طرفی لذت‌ها را از بین برده است.
 
اما به اینجای برنامه که رسیدیم، الهام پاوه‌نژاد مهمان دومی بود که به «دورهمی» شب گذشته ملحق شد. او با اشاره به حضورش در فضاهای مجازی و 44 سالگی خود بیان کرد: من از پیری نمی ترسم و فکر می کنم این طبیعت زندگی آدم هاست که به این برهه می رسند.
 
وی ادامه داد: در واقع در زندگی ام بی ارتباط با تکنولوژی نیستم و گوشی همراه و اپلیکیشن های مختلف را هم دارم و همین ارتباط با مردم را دوست دارم و با اتفاقات جدید غریبه نیستم.
 
پاوه نژاد با بیان اینکه یک دختر دارد، درخصوص حضور تکنولوژی و استفاده آن در خانواده اش عنوان کرد: اتفاقا در خانه ما دخترم کمتر از تکنولوژی و فضاهای مجازی استفاده می کند و در حد جستجو مقاله و مطالب درسی است.
 
بازیگر سریال «یلدا» از موفقیتش در مجموعه تلویزیونی «همسران» گفت: آن موقع من 23 سال داشتم و بعد از اجرای صحنه ای در سال 70 سریال «همسران» اولین تجربه تصویر من در سالهای 73 و 74 بود که 15 ماه درگیر تصویر برداری بودیم و اتفاقا در آن مجموعه مدتی دست من هم شکست و مجبور شدیم کار را سه هفته تعطیل کنیم.
 
پاوه نژاد ادامه داد: بعد از «همسران» 9 ماه به دلیل پیشنهادهای تکراری بیکار بودم تا اینکه دوباره با «مدرسه مادربزرگ‌ها» به تصویر برگشتم و در این سالهای اخیر مردم من را با بازی در سریال «یلدا» به کارگردانی داوود میرباقری و «بیداری» ساخته بهرام عظیم پور می شناسند.
 
وی با بیان اینکه در حرفه ما (بازیگری) هم‌نسلان و بازیگران خانم موفقی وجود دارد، اظهار داشت: اکثر کارها از جمله کارهای موفقی است اما اگر بخواهم از بین هم‌نسلان خودم مثال بزنم باید به شبنم مقدمی اشاره کنم که در این دو سال اخیر نتیجه خوبی را از مردم گرفته است.
 
مهران مدیری در بخش استنداپ کمدی برنامه تلویزیونی«دورهمی» با ظهور وسایل جدید، پیش‌بینی کرد: آمارها نشان داده است که طی سال 2050  تکنولوژی به قدری در زندگی ما حیاتی می شود که حقوق ربات‌ها و ماشین‌ها به تصویب می رسد و در ادامه همین پیش بینی ها در سال 2099 هر انسان داخل مغزش یک تراشه دارد که دیگر برای انجام کارها نیازی به لپ تاپ، گوشی و ... نداشته باشد.
 
مهران مدیری در پایان برنامه شب گذشته با برگزاری مسابقه ای در بین تماشاگران حاضر در استودیو «دورهمی» و پرس و جو از آشنایی آنها با تکنولوژی و همچنین حضور تکنولوژِی در ادارات و جایگزین شدن آن به عنوان نیروی انسانی و تضاد آنها با روابط انسانی گفت. 
 
همچنین «دورهمی» در شب گدشته با پخش قسمت‌هایی از پشت صحنه و گپ و گفت با تماشاگران و مهمان هایی که تا به امروز در برنامه حضور داشتند، با صدای علی ارشدی به پایان رسید و امشب طبق روال ساعت 23 به روی آنتن شبکه نسیم می رود.
 
 
گزارش از: محدثه نعمتی
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید