Performancing Metrics

بادامچی: با بهره‌گیری از امکانات جامعه می‌توانیم به شاخصه‌های انقلابی‌گری برسیم | اتاق خبر
کد خبر: 350078
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 05:05
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای رسیدن به شاخصه‌های انقلابی باید حاشیه‌ها را رها کنیم و به اصل موضوعاتی که در جامعه جاری است بپردازیم و درصدد رفع مشکلات باشیم.

به گزارش اتاق خبر، محمدرضا بادامچی با بیان این که این پنج شاخصه‌ای که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند از ضرورت‌های لازمی بود که در زمان آغاز مجلس به آن پرداخته شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری این موضوعات را در تبیین شخصیت امام راحل بیان فرمودند اما تاکید داشتند که مسوولان و نمایندگان مجلس هم باید حداقل این پنج شاخصه را داشته باشند و با داشتن این شاخصه‌ها در جامعه به ایفای نقش بپردازند.

او در ادامه با اشاره به این که پنجمین شاخصه‌ای که رهبری به آن اشاره کردند، تقوای سیاسی و دینی بود، عنوان کرد: به نظر بنده در راستای اجرایی شدن این امر باید از ظرفیت‌ها و امکانات و فرصت‌ها در جهت رفع مشکلات جاری جامعه بهره ببریم. ما باید با معیار قرار دادن قانون بتوانیم مشکلات اساسی را که در جامعه به وجود آمده است را از بین ببریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظر بنده تقوای سیاسی یعنی پرداختن به موضوعات اساسی که در جامعه وجود دارد. به جای این که وارد حاشیه‌ها بشویم باید به مسائل اساسی که رهبری هم به آن اشاره کردند مثل اقتصاد، بیکاری جوانان و امثال این‌ها بپردازیم. البته از سخنان ایشان برداشت‌های بیش‌تری می‌شود داشت که باید به همه آن‌ها جامعه عمل بپوشانیم.

بادامچی عنوان کرد: در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری باید بگویم که مخاطب ایشان کلیه مردم و مسوولان بودند. هدف ما در جامعه همواره اجرای آموزه‌های دینی است و ما می‌خواهیم از فرصت‌ها، امکانات و سرمایه‌های کشور بهره ببریم تا بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در جامعه اجرایی کنیم. ما باید این سخنان را سرلوحه خود قرار بدهیم تا کشور از این حالت نابسامانی‌ای که دارد خارج شود و به یک شکل منسجمی برسیم.

وی تاکید کرد: رسیدن به شاخصه انقلابی‌گری زمانی فراهم می‌شود که ما از امکانات در جامعه بهره ببریم، به جوانان ارزش بگذاریم و اقتصاد مقاومتی که همواره رهبری به آن اشاره داشته‌اند را مدنظر قرار بدهیم. تولید درون را باید توسعه بدهیم و اگر چیزی را از خارج وارد می‌کنیم باید با تکنولوژی باشد. در راستای شاخصه‌های انقلابی‌گری باید به اقتصاد مقاومتی توجه جدی و ویژه‌ای داشته باشیم.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید