Performancing Metrics

امیدوارم در ترکیب اصلی اسپانیا به میدان بروم | اتاق خبر
کد خبر: 350093
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 07:10
دخیا:
دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا دوست دارد دروازه‌بانان اصلی اسپانیا در یورو ۲۰۱۶ فرانسه باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، داوید دخئا در گفت‌وگو با El larguero درباره آینده‌اش، حضورش در تیم ملی اسپانیا و ژوزه مورینیو صحبت کرد.

اسپانیا دو روز پیش به منظور شرکت در بازی‌های یورو ۲۰۱۶ به فرانسه سفر کرد. دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد درباره امنیت این بازی‌ها گفت: پس از اتفاقی که چند ماه پیش افتاد (حملات تروریستی داعش در پاریس) امنیت بیشتری حکمفرماست. زمانی که امنیت باشد هر کاری که بخواهیم می‌توانیم انجام دهیم. آرام هستیم، نگران چیزی نیستم چون ماموران امنیتی زیادی در سطح شهر وجود دارند و احساس امنیت می‌کنیم.

دخیا درباره حضورش در یونایتد گفت: چیزی در این رابطه نمی‌دانم اما اکنون این موضوع من را نگران نمی‌کند. سه سال دیگر می‌توانم در یونایتد بمانم. این باشگاه همه چیز به من داده است. در این جا خوشحالم. فقط به تیم ملی فکر می‌کنم. کسی از رئال مادرید با من تماس نگرفته است. تمرکزم روی تیم ملی اسپانیا چون یورو در پیش است و نمی‌توانم به چیز دیگری فکر کنم.

دروازه‌بان ۳۵ ساله خود را باتجربه عنوان کرد و افزود: بازی‌های مهمی برای یونایتد انجام دادم. عناوین زیادی را به همراه این تیم فتح کردم. برای تیم ملی بازی کردم و به همین خاطر نسبت به پنج سال گذشته باتجربه‌تر هستم. با گذشت زمان تغییراتی به وجود می‌آید اما هنوز کودک درونم با همان شور وجود دارد. دوست دارم رقابت کنم و جام‌هایی را بالای سر ببرم. گذشت سال‌ها تو را باتجربه‌ و بزرگ می‌کند. چیزهای خیلی خوب و بد یاد می‌گیری و دیدت عوض می‌شود.

دخیا در مورد اتلتیکو مادرید اظهار کرد: اتلتیکو در این سال‌ها سختی‌های زیادی کشیده است. آن‌ها بدشانس بودند اما به تیم خود باور دارند. سال‌های زیادی را در آن تیم بودم. اتلتیکو تیم جنگنده خوبی است که همه چیز به من داد. سطح این تیم را در اروپا می‌شناسم. اتلتیکو همیشه در قلبم جای دارد. اتلتیکو در لیگ قهرمانان حریف‌های قدرتمندی را شکست داد. بیشتر از رئال مادرید شایسته قهرمانی بود. به خاطر از دست دادن قهرمانی گریه نکردم اما خیلی ناراحت شدم.

لوئیس فان خال در پایان فصل از هدایت یونایتد برکنار شد و ژوزه مورینیو جانشین شد. دروازه‌بان اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: در دو سال اخیر در جایگاهی نبودیم که شایسته این باشگاه است. اما با تغییر سرمربی منتظر می‌مانیم تا یونایتد به بهترین سطح خود برسد. یونایتد به سرمربی همچون مورینیو نیاز داشت، او انتخاب درستی بود.

دخیا در پایان در مورد رقابتش در پست دروازه‌بانی با ایکر کاسیاس در تیم ملی گفت: نمی‌دانم در ترکیب اصلی حضور داشته باشم یا نه. امیدوارم که بازی کنم. مشتاق بازی کردن در یورو هستم و برای کمک به هم‌تیمی‌هایم هیجان دارم. آماده هستم و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید