Performancing Metrics

تکرار مشکلات مظلومی و قلعه‌نویی برای منصوریان | اتاق خبر
کد خبر: 350099
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 08:12
پرسش‌هایی برای اتفاقات استقلال؛
علیرضا منصوریان در شرایطی کارش را در استقلال شروع کرده است که در همین مدت کوتاه مشخص شده مشکلاتی که باعث ناکامی امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی شد همچنان در باشگاه آبی تهران وجود دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، اتفاقاتی که در استقلال رخ می‌دهد را می گذاریم کنار موضوعاتی که در بیانیه پرسوز و گداز پرویز مظلومی وجود داشت. این کنار هم قرار دادن پرسش هایی ایجاد می کند.

پرسش اول این است؛ چه کسی به رقم قرارداد منصوریان دسترسی دارد و به کدام دلیل رقم قراردادش را واقعی یا حتی غیر واقعی رسانه ای کرده است؟ آیا به غیر از مسئولان باشگاه که قرارداد منصوریان را دیده‌اند کسی وجود دارد که بتواند ادعا کند رقم قرارداد را می‌داند و رسانه ها هم به آن استناد کنند؟ پرسش‌ها پی در پی می‌آیند و سوال‌های دیگر این است: چرا رقم قرارداد تا این حد پایین بوده است؟

پرسش‌های بعدی را بخوانید: چرا قنبرزاده‌ای که تنها مدیری است که با منصوریان مشکل دارد را تنها گزینه مدیریت می نامند؟ آیا او کارنامه خوبی دارد؟ مهمتر از آن اینکه چه کسی از دیدار قنبرزاده با وزیر ورزش خبر داشته و آن را رسانه ای کرده است؟

آیا این رسانه‌ای کردن برای تولید فشار به منصوریان بوده است؟ آیا حمله به نجف نژاد که تنها حامی منصوریان برای استقلال بود و فشار برای برداشتن او از هیات مدیره هدفمند است؟

آیا آنها که مظلومی نام آنها را نبرد اما اعمالشان و فشارهایشان را رسانه‌ای کرد و باز همانها که قلعه نویی را تحت فشار گذاشتند تا از استقلال برود همچنان همان مسیر را می روند و می خواهند منصوریان را از استقلال کنار بگذارند؟

پاسخ تک تک پرسش های بالا قابل تامل است، واقعا چرا باید رقم قرارداد منصوریان که پایین هم هست را رسانه ای کنند؟ این موارد منطقی است؟ یا ادامه مسیری که مظلومی و قلعه نویی را در استقلال سوزاند؟

به این موارد باید انتشار فهرست مازاد استقلال را هم اضافه کرد که مشخص نیست با اطلاع و هماهنگی کامل منصوریان بوده یا اینکه برخی افراد خودسرانه و بدون اطلاع سرمربی این فهرست را منتشر کردند؟

آیا اگر علیرضا منصوریان در جریان اعلام این فهرست بود نباید به سابقه بازیکنان با احترامی چون وحید طالب لو و آرش برهانی در تیمش فکر می کرد و شان آنها را بیشتر از این رعایت می کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید