Performancing Metrics

معرفی عمارت مسعودیه | اتاق خبر
کد خبر: 350147
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 11:44
عمارت مسعودیه کجاست؟

به گزارش اتاق خبر، عمارت مسعودیه یکی از بناهای تاریخی به جا مانده از تهران قدیم و دوره قاجار است. این بنا از لحاظ معماری و همچنین رویدادهای تاریخی که در آن اتفاق افتاده است بسیار با اهمیت و با ارزش است. همه روزه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی به این عمارت می‌آیند تا از معماری زیبای آن دیدن کنند، لحظاتی را در آن به گشت و گذار سپری کنند و برای لحظاتی از شلوغی شهر به دور باشند.

masoudieh-mansionشیشه رنگی‌ها و معماری بسیار زیبای عمارت مسعودیه

عمارت مسعودیه در میدان بهارستان، ضلع جنوب غربی، خیابان اکباتان واقع شده است.

برای رسیدن به عمارت مسعودیه راه ساده‌ای در پیش دارید. اولین راه این است که از طریق خط ۲ مترو به ایستگاه ملت بروید و پس از خروج از ایستگاه در خیابان ملت به خیابان اکباتان بروید. ورودی عمارت مسعودیه در این خیابان قرار دارد. همچنین از ایستگاه مترو بهارستان هم می‌توانید به ضلع جنوب غربی میدان بهارستان رفته و در خیابان اکباتان به ورودی عمارت مسعودیه برسید، اما راهی نسبتاً طولانی‌تر را طی خواهید کرد. 

masoudieh-mansion

نمای کافه مسعودیه در عمارت مسعودیه

مبلغ ورودی عمارت مسعودیه ۵۰۰۰ تومان به ازای هر نفر است. بعضی از قسمت‌های این عمارت در حال مرمت و بازسازی است که قطعاً پس از اتمام این کار، به جذابیت‌های این محل گردشگری اضافه خواهد شد. آیا شما هم قبلاً به این عمارت زیبا سر زده‌اید؟

منبع: کجارو

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید