Performancing Metrics

رژیم مناسب برای کنترل دیابت نوع دو | اتاق خبر
کد خبر: 350237
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 19:30
سازمان بهداشت عمومی انگلستان رژیم غذایی سالم هر فرد را بر اساس غلات کامل و مصرف پنج عدد میوه و سبزی در طول روز معرفی کرد.

به گزارش اتاق خبر،اغلب متخصصان پزشکی به بیماران خود توصیه می کنند که از خوردن چربی زیاد اجتناب کنند و کربوهیدرات بیشتری را در سبد غذایی شان جایگزین کنند زیرا تحقیقات اخیر در حوزه صنعت غذایی نشان می دهد که کربوهیدرات کالری بالایی ندارد.

اغلب متخصصان پزشکی به بیماران خود توصیه می کنند که از خوردن چربی زیاد اجتناب کنند و کربوهیدرات بیشتری را در سبد غذایی شان جایگزین کنند زیرا تحقیقات اخیر در حوزه صنعت غذایی نشان می دهد که کربوهیدرات کالری بالایی ندارد.

بهداشت عمومی و رژیم غذایی کارشناسی باید به افراد آموزش داده شود تا بتوانند از یک اصول تغذیه ای درست پیروی کنند و این مسئله در هر جامعه ای نیازمند فرهنگ سازی و نهادینه سازی است.

بر همین اساس، پروفسور جان نیومن، تاکید کرد: افراد برای داشتن جسم سالم باید در وعده های غذایی شان کربوهیدرات و طیف وسیعی از غلات را قرار دهند همچنین مصرف میوه و انواع سبزیجات در طول روز به سلامت جسمانی کمک می کند و حذف چربی های اشباع شده، نمک و شکر سلامت جسمانی را ضمانت می کند.

رژیم غذایی افراطی

انجمن رژیم غذایی انگلستان اعلام کرد: رژیم های افراطی غذایی و عادت های نامناسب در مصرف غذا برخی بیماری ها را حادتر می کند زیرا در این نوع غذاها مصرف چربی به خصوص چربی های اشباع شده زیاد است.

همچنین در ادامه این گزارش آمده است یک رژیم غذایی که دارای کربوهیدرات و چربی کمی است بهترین وعده غذایی به شمار می رود زیرا این نوع وعده غذایی برای کنترل دیابت نوع دو بسیار مناسب ذکر شده است.

منبع میزان

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید