Performancing Metrics

اجرای 4 پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد چالوس | اتاق خبر
کد خبر: 350317
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 23:35
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای چهار پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مرزن‌آباد چالوس با هزینه 6 میلیارد و 15 میلیون ریال خبر داد.

اتاق خبر:سید مصطفی موسوی در بازدید از پروژه‌های درحال اجرای شهرک صنعتی مرزن‌آباد چالوس در جمع صنعتگران این شهرک با اشاره به اینکه شهرک صنعتی مرزن‌آباد دارای موقعیت مناسب برای سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمین در استان، فاز توسعه شهرک صنعتی مرزن‌آباد آماده واگذاری است.

وی افزود: اتصال شهرک‌های صنعتی به شبکه گاز یکی از اولویت‌های اصلی شرکت است که با توجه به عدم اتصال شهرک صنعتی مرزن‌آباد به شبکه گاز، این پروژه با انتخاب پیمانکار با پیشرفت 70 درصدی درحال اجراست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: همزمان با اجرای شبکه داخلی گاز، پروژه‌های احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز، شبکه توزیع آب فاز توسعه و احداث ساختمان آتش‌نشانی این شهرک نیز درحال انجام است که برای اجرای این پروژه‌ها 6 میلیارد و 15 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه می‌شود.

موسوی در پایان گفت: با اجرای پروژه‌های عمرانی و اقدامات زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شاهد تقویت بخش تولید و صنعت هستیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید