Performancing Metrics

اختلاف مالی؛ آبروی زن جوان را به باد داد | اتاق خبر
کد خبر: 350391
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 04:42
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی فردی که به قصد انتقام از شوهر یک خانم جوان، اقدام به هتک حیثیت آبروی وی کرده بود، خبر داد.

بهگزارش اتاق خبر، علی شفیعی عنوان کرد : خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا استان کرمانشاه اعلام کرد که شخصی ناشناس در شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام وی را به عنوان خانمی با فساد اخلاقی معرفی و شماره تلفن هایش را نیز درج کرده که این عمل باعث مزاحمت های مکرر و سلب آسایش خانواده وی شده است، لذا در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و ادله دیجیتال جهت بررسی به آزمایشگاه ادله دیجیتال تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر بزه انتصابی گردید اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک مستند اعتراف کرد که به دلیل اختلاف مالی که با شوهر شاکیه داشته اقدام به ارسال پیام ها نموده است.

سرهنگ شفیعی ضمن بیان اینکه در بررسی تجهیزات متهم پیام های ارسالی یافت و پرونده تکمیلی به همراه متهم به دادسرا منتقل شده است، هشدار داد: افرادی که فکر می کنند می توانند به راحتی دست به هتک حیثیت افراد بزنند باید بدانند پلیس فتا با قدرت در برابرشان ایستاده و مجرمان سایبری را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر خواهد کرد.

منبع: رکنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید