Performancing Metrics

سلیم غفوری مدیر شبکه مستند شد | اتاق خبر
کد خبر: 350491
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 11:48
معاون سیمای سازمان صدا و سیما در حکمی سلیم غفوری را به عنوان مدیر شبکه مستند منصوب کرد.

اتاق خبر - از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، مرتضی میرباقری در حکم سلیم غفوری، با اشاره به تخصصی بودن شبکه مستند بر لزوم تولید، تامین و پخش مستند در همه موضوعات در این شبکه تاکید کرد.
وی در این حکم که بامداد یکشنبه رسانه ای شد، مدیر شبکه مستند را به بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و استفاده از نظرهای کارشناسان متعهد و خبره در ارتقای کیفی و هنری تولیدات مستند در جهت افزایش سرمایه اجتماعی کشور، تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی و مقابله موثر با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه ای نظام سلطه توصیه کرده است.
میرباقری در بخشی از حکم خود بر تولید مستندهای فاخر به ویژه مستندهایی که روایتگر و بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند اصرار دارد.
پیش از غفوری، امیر تاجیک مدیریت این شبکه را برعهده داشت که با استعفای محمد سرافراز رییس پیشین وی نیز از مدیریت شبکه مستند کنار رفت.
میرباقری در این حکم از خدمات امیر تاجیک در طول تصدی مدیریت شبکه مستند قدردانی کرده است.
سلیم غفوری دانش آموخته در رشته مهندسی رایانه و کارگردان و مستندساز، فعال فرهنگی و مدیر اجرایی مرکز فرهنگی میثاق همچنین کارگردان مستندهای عراق سرزمین جنگ ها، آخرین فرزندان سومالی، کشمیر بهشت فراموش شده و تهیه کننده برنامه های مستند نسیم حیات، جنگ پنهان، پارسیان زنگبار، آسیایی های به غزه می روند، کاروان آزادی، مرزبانان، قیام صحرا، اسرار زندان ابوسلیم، نیمه‌ی خاموش، خواب‌های سیاه و ...است.
وی عضو هیئت انتخاب و داور جشنواره فیلم تسنیم و جشنواره منطقه ای دنا، عضو هیئت انتخاب دو دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و جشنواره فیلم فجر در بخش مستند بوده و از سال 91 مسئولیت گروه مستند در شبکه افق را نیز برعهده داشته است.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید