Performancing Metrics

با یاهومسنجر قدیمی خداحافظی کنید | اتاق خبر
کد خبر: 350508
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 13:10
نسخه قدیمی یاهو مسنجر 15 مرداد برای همیشه بسته خواهد شد.

اتاق خبر: با بیش از 18 سال خدمت صادقانه در فرستادن پیام‌ها، ایموجی‌ها و درخواستهای هویتی کاربران در سراسر اینترنت، یاهو اعلام کرده که توافق کرده‌اند تا در تاریخ پنجم آگوست (15 مرداد) برنامه قدیمی مسنجر خود را تعطیل کنند.

این برنامه در سال 1998 تحت عنوان «یاهو پیجر» راه‌اندازی شد، اما هنگامی که سال گذشته این شرکت، نسخه جدیدتری از این اپلیکیشن را ارائه داد، به فراموشی سپرده شد.

نسخه قدیمی یاهومسنجر قدیمی محبوب کاربران مناطق آسیا و اقیانوسیه بود و این مسنجر در واقع هنوز هم در میان معامله‌گران نفت استفاده می‌شود که از این اپلیکییشن برای پیشنهادهای قیمتی و شرط بندی استفاد می‌کنند، اما ظاهرا این دو گروه به اندازه کافی برای نگه داشتن چنین برنامه عظیمی کافی نیست.

یاهو در یک پست وبلاگی تعطیلی این سرویس را توضیح داد: در حالی که ما امروز تعامل میان محصول قدیمی و جدید مسنجر را تامین می‌کنیم، کاربران خود را تشویق می‌کنیم تا فرآیند انتقال خود به یاهو مسنجر جدید را تکمیل کنند، زیرا ما از تاریخ پنج آگوست، دیگر از مسنجر قدیمی پشتیبانی نخواهیم کرد. ما تمایل داریم که تلاش‌های متمرکز خود را برای یاهو مسنجر جدید انجام دهیم و بهترین تجربه‌ها را برای کاربران خود به ارمغان بیاوریم.

پس از تاریخ مذکور، کسانی که هنوز هم از یاهو مسنجر قدیمی استفاده کنند، دیگر قادر به ورود به سیستم مسنجر و یا ارسال پیام نخواهند بود. البته مسنجر جدید همچنان برای کاربران در اپ‌استور و گوگل‌پلی موجود است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید