Performancing Metrics

آئین‌نامه چگونگی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام اصلاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 350535
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 14:58
رئیس اتاق ایران از اصلاح آئین‌نامه چگونگی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام خبرداد و اعلام کرد: این آئین‌نامه بنا به درخواست بخش‌خصوصی و با مصوبه شورای اقتصاد اصلاح شد.

اتاق خبر: محسن جلال‌پور از اصلاح آئین‌نامه چگونگی واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام با مصوبه شورای اقتصاد خبرداد و گفت: در نشست اخير شوراي اقتصاد، اصلاح آئين نامه چگونگي واگذاري پروژه هاي نيمه‌تمام مد نظر بود؛ همان آئین‌نامه‌ای که از پاييز سال گذشته كه اين آيين نامه به شورا رسيد و تصويب شد، اتاق ايران، ايرادهايي به آن وارد كرد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران افزود: پس از پذيرش درخواست اتاق مبني بر بازنگري این آئين‌نامه، كميته‌اي تشكيل و اعضاي آن طي ماههاي گذشته به اين موضوع پرداختند و از طرف اتاق ایران نیز، وزير پيشين مسكن در نشست‌ها حضور پيدا كرد که ماحصل این نشست‌هاي نفس‌گير، در جلسه اخير شوراي اقتصاد طرح شد و با كمي جرح و تعديل به تصويب رسيد.

وی تصریح کرد: جزئيات اين مصوبه به زودي اعلام مي‌شود و انتظار مي‌رود با وجود آئين‌نامه جديد، گام‌هاي بلندي براي واگذاري پروژه‌هاي نيمه تمام برداشته شده و اين فرآيند با سرعت و سلامت بيشتري دنبال شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید