Performancing Metrics

هارت از دلیل توقف برابر روسیه گفت | اتاق خبر
کد خبر: 350541
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 15:32
سنگربان تیم ملی فوتبال انگلیس از دلیل تساوی تیمش برابر روسیه سخن به میان آورد.

جو هارت انگلیس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال انگلیس نتوانست از پیروزی ارزشمند خود برابر روسیه دفاع کند و در دقایق پایانی بازی گل تساوی را دریافت کرد تا نتواند سه امتیاز را به دست آورد و در نخستین گام خود ناکام باشد.

جو هارت سنگربان انگلیسی ها از دلیل ناکامی تیمش در این دیدار سخن به میان آورد. او بعد از بازی در گفت و گویی که با سایت رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس داشت، گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. اگر می خواهیم قهرمانی در یورو را به دست آوریم باید به این بازی های درخشان خود ادامه دهیم. شایسته پیروزی در این دیدار بزرگ بودیم ، اما بازیکنان روسیه پرتلاش و صبور بازی کردند. آنها ناامید نشدند و با صبر و حوصله زیاد یک امتیاز را به دست آوردند.

او ادامه داد: فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. روان و هماهنگ بودیم و این مهم‌ترین نقطه مثبت این دیدار بود. به فرانسه آمده ایم تا بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاریم و جام را بالای سر بریم. نباید فراموش کرد که در لیگ جزیره نیستیم تا 38 بازی فرصت داشته باشیم بلکه اینجا تنها چند بازی پیش رو داریم و باید نهایت استفاده را برد و قدر موقعیت ها را دانست.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتبال ولز موفق شد با نتیجه دو بر یک اسلواکی را از پیش رو بردارد تا در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

 انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید