Performancing Metrics

کدام پروژه‌های آبی امسال عملیاتی می‌شود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 350548
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 16:06
دولت یازدهم علاوه بر پروژه‌هایی که خود تعریف کرده پروژه‌هایی نیز از دولت قبلی بر دوش دارد که براساس سیاست اقتصاد مقاومتی قرار است امسال برخی از این پروژه‌ها اجرایی شوند.

اتاق خبر: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر پرند با جمعیت ۱۷۳ هزار نفر به ارزش ۸۳۰ میلیارد ریال و تصفیه‌خانه فاضلاب لویزان به با جمعیتی ۴۶۳ هزار نفر به ارزش ۱۰۴۲ میلیارد ریال به روش بیع‌متقابل تا انتهای امسال به بخش خصوصی واگذار می‌‌شود.

همچنین مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهریار به روش بیع‌ متقابل با برآورد ۹۵۰ میلیارد ریال و مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب قدس با برآورد ۷۵۰ میلیارد ریال در مرحله‌ی فراخوان اسناد ارزیابی قرار گرفته است.

علاوه بر این مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب ملارد به روش بیع‌متقابل با برآورد ۱۲۰۰ میلیارد ریال در مرحله‌ی ابلاغ قرار‌داد و واگذاری برخی از تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهر تهران به روش بیع‌متقابل و BOT با برآورد ۲۰۱ میلیون یورو و ۸۸۰۰ میلیون ریال در بخش‌های مختلف در دست اقدام است.

واگذاری مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب فیروزکوه به روش بیع متقابل با برآورد ۵۵۰ میلیارد ریال در مرحله‌ اخذ مجوز از شرکت مهندسی آبفای کشور قرار گرفته است.

 از سوی دیگر واگذاری مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب لواسان به روش بیع‌ متقابل با برآورد ۲۰۰ میلیارد ریال در مرحله فروش اسناد مناقصه قرار دارد.

گفتنی است که اجرای ۵۰۰ کیلومتر از شبکه‌های اصلی و فرعی در سطح استان تهران به روش فاینانس داخلی با برآورد ۲۵۰۰ میلیارد ریال آغاز شده که برخی در مرحله‌ شروع عملیات اجرایی و برخی در مرحله فروش اسناد مناقصه قرار دارد.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید