Performancing Metrics

دولت تدبیر و امید جوانگراست | اتاق خبر
کد خبر: 350551
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 16:17
فرماندار تبریز:
فرماندار تبریز گفت: جوانگرایی و ایجاد فرصت های شکوفایی برای نیروهای جوان، متعهد و توانمند از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

اتاق خبر - از روابط عمومی فرمانداری تبریز، رحیم شهرتی فر روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشدار مرکزی تبریز افزود: جوانان ایران اسلامی با دارا بودن شرایط لازم برای خدمتگزاری می توانند قطار توسعه کشور را در مسیر درست هدایت کنند.
وی با اشاره به وظایف بخشدار مرکزی تبریز گفت: بخش مرکزی تبریز با پراکندگی روستاها، مهاجر پذیری و برخی از مسائل اجتماعی و سیاسی را پیش رو دارد و نیازمند تکاپو و تلاش شبانه روزی جهت توسعه روزافزون است.
وی افزود: برنامه ها و طرح های عمرانی در روستاهای این بخش باید بدون وقفه اجرائی شود تا اهداف دولت تدبیر و امید در بخش مرکزی تبریز برای جلب رضایت مردم تجلی یابد.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی نیز گفت: اعتماد مردم سرمایه اصلی نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است که باید مورد توجه مسئولان اجرائی دولت قرار بگیرد.
رضا استاد رحیمی با بیان اینکه تمام فعالیت های فرمانداران و بخشداران رصد می شود، افزود: با تلاش و جدیت در جهت تحرک و چابکی بیشتر دولت تدبیر و امید و با اعتماد به جوانان وفادار به دولت برای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته ایم.
در این آیین رحیم قاسم زاده، معاون سابق فرماندار کلیبر به عنوان بخشدار مرکزی تبریز معرفی شد و از تلاش های مرتضی محمدزاده که به فرمانداری اسکو منصوب شده است، تجلیل به عمل آمد.
شهر تبریز با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارای 66 روستای بالای 20 خانوار و 5 روستای زیر 20 خانوار است.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید