Performancing Metrics

قهر نکردم؛ در آرامش به مدال المپیک فکر می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 350769
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 08:29
احسان روزبهانی:
احسان روزبهانی قهرمان بوکس جهان این روزها به دور از حاشیه تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهد و معتقد است یک ورزشکار در آرامش است که می تواند به بزرگترین هدف خود یعنی کسب مدال المپیک نزدیک شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، احسان روزبهانی که نخستین سهمیه کاروان المپیکی ایران را به دست آورد درباره شرایط این روزهای خود به خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: درحال حاضر در اردو هستم و تمرینات خود را به خوبی انجام می دهم. اردوها ۲۸ روزه است و آخر ماه ها ۲ یا ۳ روز استراحت دارم و بعد دوباره به اردو و تمرینات باز می گردم.

وی در ادامه افزود: یک داستانی پیش آمده بود که گفته بودند احسان قهر کرده و رفته است. الان بگویم این شایعه اصلا درست نیست. فقط یک ماه برای استراحت به خانه رفتم. آنقدر شنیدم که گفتند احسان قهر کرده است یک هفته هم بیشتر از وقت استراحتم خانه ماندم تا حسابی حرفشان درست از آب بیایید. خیلی مسائل دیگر هم پیش آمد که اصلا نمی خواهم حرفی از آن بزنم.

روزبهانی کسب مدال در المپیک را بزرگترین هدف خود عنوان کرد و اظهار داشت: یک هدف بزرگ دارم و آن کسب مدال طلای المپیک است و برای آن هم تلاش می‌کنم. مدام مشغول تمرین و تلاش هستم. از مربیانم راضی‌ام. در کل همین که دور از حاشیه‌ها به تمریناتم رسیدگی می‌کنم و کسی کاری با من ندارد خوشحالم.

قهرمان بوکس جهان درباره روزهایی که به تنهایی کار مربیگری خود را هم انجام می‌داد توضیح داد: همیشه همه کارهایم را تنهایی انجام دادم. بعد از کسب سهمیه المپیک مربی هم به سراغم آمد و خلاصه تغییراتی ایجاد شد. اما تا قبل از آن به تنهایی کار می‌کردم و به مسابقات می‌رفتم و خودم را کوچ می‌کردم؛ آن روزها شرایط سخت تر از حال حاضر بود اما فکر به اهدافم مشکلات را قابل تحمل می‌کرد.

روزبهانی درباره حضور رییس فدراسیون جهانی بوکس در ایران و دیدار نکردن با او اظهار کرد: برنامه آیبا این بود که رییس فدراسیون جهانی ایران را از نزدیک ببیند. آمد به شیراز هم سفر کرد و بعد به کشورش بازگشت. متاسفانه به دلیل کم لطفی عده‌ای جلسه‌ای نگذاشتند که من و مربی ام از نزدیک "وو" را ببینیم. وی مرا به اسم میشناسد و شناخت خوبی از کارم دارد اما شرایطی را محیا نکردند که وی را از نزدیک ببینیم و باهم صحبت کنیم.

وی در پایان گفت: تنها هدفم کسب مدال طلای المپیک است و در آرامش به این هدف بزرگ خود می‌رسم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید