Performancing Metrics

تشدید حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی در ایام ماه مبارک رمضان | اتاق خبر
کد خبر: 350812
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 11:58
وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد: صهیونیست ها از آغاز ماه مبارک رمضان شدت حملات خود را به مسجد الاقصی افزایش داده اند.

اتاق خبر - به نقل از خبرگزاری آلمان از رام الله، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به یورش امروز صبح شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی افزود: حملات صهیونیست ها به مسجد الاقصی افزایش یافته است.
وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان موانعی را بر سر حضور نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی ایجاد کرده، از جامعه جهانی خواست تا با فشار بر رژیم صهیونیستی به تسهیل حضور نمازگزاران در مسجد الاقصی کمک کنند.
رژیم صهیونیستی با آغاز ماه مبارک رمضان اقدام های سرکوب گرانه خود را علیه نمازگزاران فلسطینی افزایش داده و مانع از حضور آزادانه آن ها در مسجد الاقصی می شود.
بر اساس این بیانیه ، این اقدام مقام های رژیم صهیونیستی کاملا با شرایط حاکم بر مسجد الاقصی متناقض است.
پیشتر رژیم صهیونیستی اجازه ورد بیش از 83 هزارفلسطینی به شرق بیت المقدس و مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان را لغو کرده بود.
رژیم اشغالگر قدس همچنین هماهنگی های صورت گرفته با نوار غزه را در ماه رمضان به حالت تعلیق درآورد و حق ساکنان غزه برای حضور هفتگی در مسجدالاقصی که بخشی از مفاد آتش بس سال 2014 رژیم صهیونیستی بود، لغو کرد.
اقدامات تنبیهی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان همواره با انتقاد شدید گروه های حقوق بشری در سراسر جهان مواجه شده است که این گونه تدابیر را نوعی 'مجازات جمعی' و نقض فاحش قوانین بین المللی می دانند.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید