Performancing Metrics

دوران طلایی اپلیکیشن ها به پایان رسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 350820
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 12:38
اپل در جولای ۲۰۰۸ اپ استور را افتتاح کرد و تب اپلیکیشن های موبایلی آغاز شد. آن روزها حالا به پایان رسیده اند و دیگر تبی در این بازار وجود ندارد. هنوز هم البته توسعه دهندگان اپ می سازند، کاربران هم آنها را دریافت می کنند اما روزهای طلایی، سپری شده اند.

اتاق خبر - اگر یک توسعه دهنده مستقل هستید، احتمالاً مدتیست که خودتان متوجه این مسئله شده اید. حال حتی بزرگترین ناشرین اپلیکیشن هم با رشد بسیار محدودی رو به رو شده اند. علت این است که اینک دیگر بسیاری از کاربران اپ های مورد نیاز خود را دارند و به دنبال نمونه های جدیدتر آنها نمی گردند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته از طرف Nomura، در ماه گذشته ۱۵ ناشر بزرگ در ایالات متحده به طور میانگین تا ۲۰ درصد افت در دانلود اپلیکیشن های خود دیده اند.

US App downloads Nomura
 

البته هنوز به شکل جهانی بازار تلفن های هوشمند در حال رشد است و به همین دلیل همچنان رشد در میان اپلیکیشن ها دیده می شود اما این میزان به کمترین حد خود رسیده. برای مثال به شکل بین المللی، ۱۵ اپلیکیشن برتر در ماه گذشته تنها ۳ درصد رشد داشته اند.

Global app downloads Nomura
 

البته باید اشاره داشت که تعداد دانلودها نشانگر وضعیت تجاری ناشرین آنها نیست. برای مثال در حالی که حتی فیسبوک هم با آمار دانلود کمتری نسبت به قبل مواجه شده، اما همچنان درآمد بالایی کسب می کند.

دیجیاتو

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید