Performancing Metrics

کمربندی جنوبی ورامین نیازمند اعتبار است | اتاق خبر
کد خبر: 350922
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 19:56
شهردار ورامین با اشاره به این نکته که پروژه کمربندی جنوبی ورامین می تواند زمینه ساز تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه شود، گفت:بهره برداری کامل کمربندی جنوبی ورامین نیازمند اعتبار است.

اتاق خبر: علی حیدریان  با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کمربندی جنوبی شهرستان ورامین اظهار داشت: مدیریت شهری ورامین با درک مطالبه مردم برای کاهش معضل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه، پروژه کمربندی جنوبی ورامین را دنبال می کند.

شهردار ورامین با اشاره به این نکته که باید زمینه و بستر لازم برای افتتاح این پروژه فراهم شود، افزود: برای بهره برداری کامل پروژه کمربندی جنوبی ورامین باید همه دستگاه ها و نهادهای مسئول وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی جنوبی ورامین با مشکلات اعتباری مواجه است و اگر بستر لازم برای تخصیص اعتبار برای این پروژه فراهم شود، می توان روند به نتیجه رسیدن کمربندی جنوبی ورامین را تسهیل بخشید.

شهردار ورامین بیان داشت: از نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی خواسته ایم تا از طریق ارگان ها و نهادهای بالادستی، تلاش های لازم را برای تخصیص اعتبار برای این پروژه انجام دهند و این موضوع در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران به عنوان یک مطالبه مطرح شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید