Performancing Metrics

عمل جراحی زیبایی روی نیسان ماکسیما ۲۰۱۷ | اتاق خبر
کد خبر: 350994
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 00:44
نیسان تصمیم گرفته مدل ماکسیما را در سال ۲۰۱۷ از نظر تجهیزات و قیمت به روز رسانی کند. برای ۲۰۱۷ ماکسیما مجهز به اپل کار پلی گشته و قیمت کلیه رده های تجهیزاتی ۵۰ دلار افزایش خواهد یافت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend ،‌ روی کاغذ با افزایش قیمت ۵۰ دلاری عملا قیمت ماکسیما ثابت خواهند ماند. به عنوان مثال قیمت برای ماکسیمای S 33395 دلار و برای بالاترین رده یعنی پلاتینیوم ۴۰۸۲۵ دلار در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید نسخه پلاتینیوم را داشته باشید نیسان دو پکیج ویژه نیز برای شما در نظر گرفته است.

نیسان ماکسیما 2017

نیسان ماکسیما ۲۰۱۷

بسته مدالیون که در آن جلوه های ظاهری خودرو اندکی بهبود یافته که شامل اسپویلر عقب، رینگ های ۱۸ اینچی، رکاب های نورانی درب ها، چراغ بدنه و نورپردازی متفاوت داخلی میشود. خریداران که طالب این بسته فانتزی هستند باید مبلغ ۱۳۴۵ دلار بیشتر بپردازند.

نیسان ماکسیما 2017

نیسان ماکسیما ۲۰۱۷

بسته SV بیشتر با عملکرد و دینامیک رانندگی سر و کار داشته و ۹۹۰ دلار قیمت دارد. این بسته نیز شامل یک اسپویلر جدید، کیت زیر درب اسپرت و رکاب نورانی درب ها میشود.

نیسان ماکسیما 2017

نیسان ماکسیما ۲۰۱۷

در زیر این همه زرق و برق یک موتور ۳٫۵ لیتری V6 به قدرت ۳۰۰ اسب بخار قرار دارد که نیروی آن از طریق گیربکس CVT به دیفرانسیل جلو انتقال می یابد. اگر این تغییرات چشم شما را خیره کرده پس روی شانس هستید. چون نیسان اعلام کرده مدل ۲۰۱۷ از هم اکنون قابل سفارش می باشد.

 94105

منبع :‌اخبار خودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید