Performancing Metrics

سازه اصلی شکل گیری سبک زندگی اسلامی | اتاق خبر
کد خبر: 351005
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 01:23
رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه جامعه اخلاقی؛ سازه اصلی شکل گیری سبک زندگی اسلامی است، گفت: اخلاق و مردم مداری محور فعالیت های پلیس پیشگیری است.

به گزارش اتاق خبر، سردار محمد شرفی در مراسم تودیع و معارفه روسای حفاظت از اماکن و شخصیتها و فاوای پلیس پیشگیری، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، به بهره گیری حداکثری از این فرصت معنوی تاکید کرد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان، فرصت مغتنمی در جهت تهذیب اخلاق و عقاید است و آثار آن زمانی هویدا می شود که افراد جامعه اسلامی در ماه های بعدی نیز اعمال صالح این ماه را ادامه دهند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند  هویت حقیقی جامعه، هویت اخلاقی آنهاست، گفت: سازه‌‌‌‌ اصلی برای سبک زندگی اسلامی، در جامعه اخلاقی شکل می گیرد.

وی گفت: ماه رمضان؛ ماه اخلاقیات است و فضای مناسبی برای تقویت فضایل اخلاقی مهیا می شود.

سردار شرفی با بیان اینکه اخلاق و مردم مداری  محور فعالیت های پلیس پیشگیری است، بیان کرد: ما نیز برای موفقیت در ماموریت های خود در حوزه پیشگیری با توسل به آموزه های ناب اسلامی و بهره گیری از این ماه، حسن خلق را باید سرلوحه کار قرار دهیم.

در این مراسم از خدمات و تلاش های ارزشمند سرهنگ عباس پاشایی معاون امور حفاظت از اماکن و شخصیت های پلیس پیشگیری در طول تصدی این سمت قدردانی و  سرهنگ هادی رفیعی کیا طی حکمی به عنوان معاون جدید این حوزه معرفی شد. همچنین سرگرد اسفندیار  به عنوان سرپرست جدید اداره فاوا پلیس پیشگیری معرفی و از خدمات سرهنگ سالارنیا در طول تصدی این پست نیز تقدیر شد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید