Performancing Metrics

قیمت خودرو باید کاهش یابد | اتاق خبر
کد خبر: 351038
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 03:30
یک کارشناس صنعت خودرو کاهش قیمت محصولات خودروسازان را پیش‌شرط خروج بازارخودرو از رکود تلقی و تأکید کرد: با توجه به شرایط بازار ایران، خودروسازان بزرگ باید قیمت محصولات خود را کاهش دهند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از عصر خودرو، امرالله امینی افزود: واقعیت این است که شرایط بازار خودرو ایران تغییر کرده و ایران‌خودرو و سایپا مانند گذشته یکه‌تاز این بازار نیستند.
او بابیان اینکه بازار خودرو راکد بوده و از نظر علم اقتصاد در شرایط رکود بازار، باید قیمت‌ها را کاهش داد اظهار کرد: اکنون قدرت خرید مصرف‌کنندگان پایین است و به همین دلیل قادر به خرید خودروها باقیمت‌های فعلی نیستند.
عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی  همچنین با تأکید بر اینکه این روزها خودروهای چینی مونتاژی در کشور به‌عنوان رقیب خودروهای تولیدی ایران‌خودرو و سایپا مطرح‌شده‌اند آن‌هم در شرایطی که خودروهای چینی با روش‌های فروش متنوعی ازجمله اقساطی بدون بهره عرضه می‌شوند تصریح کرد: خودروسازان بزرگ برای خروج از رکود فعلی چاره‌ای جز کاهش قیمت محصولات خود ندارند،  چراکه اکنون این مصرف‌کنندگان هستند که برای بازار خودرو تصمیم می‌گیرند و خودروسازان چاره‌ای جز پذیرش این واقعیت ندارند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید