Performancing Metrics

مشکل اصلی تیم ملی جوانان نداشتن بازیهای دوستانه است | اتاق خبر
کد خبر: 351108
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 08:21
پیروانی:
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان می‌گوید بازیکنان این تیم به بازی‌های تدارکاتی نیاز دارند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: امروز بازیکنان در سفارت آلمان حاضر شده و کارهای مربوط به ویزا و خروجی برای شرکت در کمپ ۱۰ روزه را در این کشور انجام دادند.

وی گفت: اردوی تدارکاتی خود را از روز ۲۲ خرداد اغاز کرده و پس از سفر به بیرجند تا ۳۱ خرداد ماه (به مدت یک هفته) تمرینات آماده سازی و هماهنگی خود را پیگیری خواهیم کرد تا بازیکنان به لحاظ شرایط جسمانی و کار تاکتیکی پیشرفت داشته باشند و هماهنگ‌تر از قبل شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: سه بازی بسیار مفید در شهرهای کیل و هامبورگ برگزار خواهیم کرد و این امر کمک بسیاری به آمادگی بازیکنان می‌کند. کادر فنی نیز با پی بردن نکات قوت و ضعف تیم، برنامه‌ریزی بیشتری را برای کسب آمادگی و در نهایت عملکردی موفق در دیدارهای پیش‌رو انجام خواهد داد. بازی با تیم زیر ۲۳ ساله‌های هامبورگ بسیار پرفشار و مفید خواهد بود و محک مناسبی برای بازیکنان است. معتقدم بازی با تیم‌های مختلف خارجی سطح فنی، تجربی و عملکرد بازیکنان را ارتقا می‌دهد.

پیروانی در پایان بیان کرد: بازیکنان تیم نیازمند حضور در بازیهای دوستانه و تورنمنت‌های چهارجانبه هستند تا با ذهنی آماده وارد مسابقات قهرمانی آسیا شوند. حضور در ارمنستان منتفی است اما یک دعوت نامه از کشور چین برای ما ارسال شده که در تورنمنت ۴ جانبه این کشور حضور پیدا کنیم.  باتوجه به اینکه بازیکنان نیاز به بازی تدارکاتی دارند، هرچقدر بازیهای بیشتری برگزار شود، از لحاظ ذهنی و عملکردی ملی پوشان آماده تر خواهند بود. ما تنها مشکلی که داریم، نبود دیدارهای تدارکاتی است. حداقل نیازمند حضور در دو یا سه تورنمنت هستیم تا با شبیه سازی وضعیت مرحله نهایی قهرمانی آسیا و هماهنگی بازیکنان، حضوری موفق و پرقدرت در بحرین داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید