Performancing Metrics

با حمایت‌های وزارت ورزش هم انرژی می‌گیریم هم انگیزه | اتاق خبر
کد خبر: 351109
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 08:26
بازیکن تیم ملی بسکتبال:
بازیکن تیم ملی بسکتبال با تشکر از مسئولان برای اهدای پاداش ها گفت: مسئولان وزارت حمایت خوبی می کنند و ما هم انرژی می گیریم هم انگیزه‌مان زیاد می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، درو درغوکاسیان بازیکن تیم ملی بسکتبال در حاشیه دریافت سکه‌های خود در گفت و گو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بیان داشت: پاداشم مربوط به مسابقات قهرمانی جوانان آسیاست که مقام دوم را کسب کردیم. از مسئولان تشکر می کنم که ما جوانان را هم می‌بینند.

ملی پوش بسکتبال اضافه کرد: مسئولان وزارت ورزش از اردوهای ما بازدید می کنند و این تقدیرها هم صورت می‌گیرد این اتفاقات خیلی خوب است. ما ورزشکاران هم انرژی مثبت می‌گیریم و هم انگیزه مان زیاد می‌شود.

درغوکاسیان درخصوص خود اظهار داشت: الان در اردوی تیم "ب" بزرگسالان هستم و برای مسابقات ارمنستان و گرجستان آماده می شویم. 10 روز دیگر به ارمنستان می رویم و در تورنمنتی با تیم های گرجستان، روسیه و ارمنستان بازی می کنیم. شاید برای جام ویلیامز جونز هم تیم "ب" اعزام شود.

وی افزود: دلم می خواهم در لیگ‌های اروپایی بازی کنم اما هدف اول رسیدن به تیم ملی الف است. فصل گذشته در تیم شیمیدر بازی کردم. فصل اولم بود که در سوپرلیگ بازی می کردم. بازیکنان با تجربه ای مثل اوشین خیلی به من کمک کردند و حمایت ها و راهنمایی آن‌ها خیلی تأثیر داشت.

درغوکاسیان تصریح کرد: هدف بسکتبال المپیک است. تیم ملی هم جوان شده شاید مدتی طول بکشد به اوج خودش برگردد ولی این اتفاق می‌افتد. البته بازیکن بزرگی مثل صمد در تیم نیستند، این نظر کادر است. انگیزه ما جوانان زیاد ولی کنار صمد بازی کردن افتخار است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید