Performancing Metrics

خبرهای خوبی برای هواداران داریم | اتاق خبر
کد خبر: 351114
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 08:48
افشارزاده:
مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: با جذب چند بازیکن خوب و مطرح فصل نقل و انتقالات را به پایان می‌رسانیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهرام افشارزاده با بیان اینکه تیمش در نقل و انتقالات فعال خواهد بود، گفت: با توجه به فرصتی که تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر باقی مانده، درصدد هستیم نقاط ضعف تیم را با جذب مهره‌های با کیفیت و مطرح برطرف کنیم.

افشارزاده با اشاره به نقش مهم وزارت ورزش و جوانان در پیاده کردن اهداف باشگاه استقلال اضافه کرد: ما با تکیه بر رهنمودها و کمک‌های وزیر محترم ورزش و جوانان قدم‌های خوبی برداشتیم و هنوز هم فرصت کافی تا تکمیل لیست نهایی استقلال برای حضور در رقابت های فصل آینده داریم. جناب گودرزی همانگونه که تاکنون یار مددکار استقلال بوده از این پس نیز مانند همیشه استقلال را مورد لطف خود قرار می دهد تا بتوانیم مقابل هواداران و خانواده بزرگ استقلال سربلند باشیم. جا دارد از وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشم چرا که به خوبی از زحمات و کمک‌های بی‌دریغ ایشان برای استقلال آگاه هستم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره سرنوشت نهایی این تیم در بازار نقل و انتقالات به سایت باشگاه گفت: با شروع زمان نقل و انتقالات حضور پررنگی داشتیم و چند مهره خوب که می‌توانند نقاط ضعف استقلال را به خوبی پوشش دهند جذب کردیم. از این پس هم با مشورت کادر فنی حضور آگاهانه‌ای در مقوله جذب بازیکنان مورد نیاز تیم خواهیم داشت و باید این مژده را به هواداران استقلال بدهم که تا پایان این هفته با جذب چنده مهره کلیدی لیست استقلال را نهایی می‌کنیم و با تیمی جوان، یک دست، با انگیزه و قدرتمند گام به مسابقات فصل آینده می گذاریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید