Performancing Metrics

ترامپ: مهاجرت به امریکا از مناطق مرتبط با حملات تروریستی را متوقف می کنم | اتاق خبر
کد خبر: 351201
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 16:15
«دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا گفت، در صورت پیروزی در انتخابات، مهاجرت افراد از کشورهایی را که با حملات تروریستی به آمریکا و متحدانش مرتبط هستند، متوقف می کند.

اتاق خبر - به گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ روز دوشنبه در نیوهمپشایر گفت: وقتی به ریاست جمهوری انتخاب شوم، تا زمانی که کاملا به نحوه پایان دادن به تهدیدهای تروریستی پی نبرم، مهاجرت از مناطقی را که سابقه مستدل در زمینه حملات تروریستی علیه آمریکا، اروپا و متحدان مان دارند، به حال تعلیق درمی آورم.
وی که یک روز پس از حادثه تیراندازی در باشگاه شبانه همجنسگریان در اورلاندی فلوریدا سخن می گفت، افزود: ما نمی توانیم اجازه دهیم هزاران نفر همچنان وارد کشور ما شوند، بسیاری از این افراد افکاری مشابه با این قاتل وحشی دارند.
وی در مورد «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت، او خواستار اجازه دادن به ورود تروریست های رادیکال اسلامی به کشورمان است. تنها دلیل حضور این قاتل (عمر متین، عامل حادثه اورلاندو) در آمریکا، اجازه ای است که ما به خانواده اش برای ورود به این کشور دادیم. سیستم مهاجرت ناکار آمدی که داریم، اجازه نمی دهد کسی را که به کشور راه می دهیم، بشناسیم.
وی همچنین حمایت قاطع خود را از همجنسگرایان آمریکا اعلام کرد. ترامپ شش ماه پیش خواستار ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا شده بود. سخنان ترامپ درباره ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا موجی از انتقادها علیه او به راه انداخت.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید