Performancing Metrics

قیمت خودروهای ژاپنی و کره ای در بازار | اتاق خبر
کد خبر: 351286
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 13:41
اتاق خبر گزارش می دهد
جدیدترین قیمت خوروهای وارداتی اعلام شد. گزارش های میدانی نشان می دهد که فروش خودروهای وارداتی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

اتاق خبر- گروه اقتصادی: فروش خودرو های وارداتی در بازار نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

بنا بر گزارش میدانی خبرنگار اتاق خبر در روز سه شنبه 25 خرداد، قیمت برخی از خودروهای ژاپنی و کره ای با توجه آپشن های موجود متغییر است. در این میان به نظر می رسد که تا حدودی بازار خودرو های وارداتی با توجه به سال گذشته بهتر شده است.

یک فروشنده خودرو در غرب تهران وضعیت بازار خودرو های وارداتی را نسبت به سال گذشته را بهتر دانست.

این فروشنده خودرو در گفت و گو با اتاق خبر اعلام کرد: در حال حاضر فروش خودرو در بازار بهتر از سال گذشته است اما فروش خودروهای لوکس و وارداتی  در بازار به دلیل افزایش قیمت خودرو همچنان پائین است.

وی با اشاره به افزایش قیمت تویوتا و لکسوس گفت: در میان خودروهای وارداتی محصولات شرکت های کره جنوبی و ژاپن مانند هیوندای و کیا بیشترین فروش در بازار خودروهای وارداتی در ایران داشته است.

این فروشنده خودرو با اشاره به مشکلاتی که از سوی برخی از شرکت های مادر در ایران گفت: در حال حاضر برای هر خودرو وارداتی که از طرف نمایشگاه داران وارد می شود مبلغ 3 میلیون تومان برای ضمانت نامه به شرکت های مادر پرداخت می شود با این حال برخی از شرکت های مادر مانند تویوتا از ارائه برگه ضمانت نامه به فروشندگان خودرو اجتناب می کنند و این افراد مجبور هستند که این خودرو ها را به عنوان خودرو بدون گارانتی به مشتری عرضه کنند.

وی در مورد علاقه مشتریان به خودروهای آمریکایی و واردات این خودرو ها به کشور گفت: مردم همواره به  تنوع در بازار خودرو و داشتن انتخاب علاقه داشته اند با این حال واردات خودرو های آمریکایی به کشور امکان پذیر نیست. اما واردات خودروهای دیگر کشور ها در صورت تمایل مشتریان ممکن است و در این میان خودروهای کره جنوبی و ژاپن بیشترین متقاضی را دارند.

 

 

نام خودرو

 

 

بازه قیمتی (تومان)

 

کشور تولید کننده

 

هیوندای سانتافه newface 2016

 

 

200 تا 230 میلیون(با توجه به آپشن های موجود)

 

کره جنوبی

 

کیا اُپتیما

 

 

170 تا 185 میلیون(با توجه به آپشن های موجود)

 

کره جنوبی

کیا سورنتو

 

235 میلیون

 

کره جنوبی

 

هیوندای سانتافه

 

216 میلیون

 

کره جنوبی

 

لکسوس NX

 

340 میلیون

 

 ژاپن

 

تویوتا کرولا 2016

 

140 میلیون

 

 ژاپن

 

 

تویوتا سراتو

 

130 میلیون

 

 ژاپن

 

 

تویوتا النترا

 

 

130 میلیون

 

 ژاپن

 

94105 ت

نظرات
ADS
ADS
پربازدید